اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خبر داد

اکران فیلم در سینمای شهرضا همزمان با سراسر کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته زمینه اکران فیلم در سینمای شهرضا هم‌زمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

اکران فیلم در سینمای شهرضا همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محمد قطبی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با همت و ایثار عموم مردم به اقتدار جهانی دست یافته و تداوم این عظمت با تلاش و از خود‌گذشتگی اهل فرهنگ و هنر میسر است.

وی ادامه داد: استان اصفهان به لحاظ زیر‌ساخت‌های فرهنگی و هنری از جایگاه مطلوبی در سطح کشور برخوردار بوده و با توجه به اینکه وظایف و ماموریت‌های گسترده‌ای بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است باید برای تحقق تمام آرمان‌های اصیل فرهنگی در جامعه تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه هم‌اندیشی با اهل فرهنگ و هنر باید جزو مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان باشد، تصریح کرد: رفع مشکلات زیر‌ساختی شهرستان‌ها در حوزه فرهنگ و هنر یکی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بوده که تشکیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین مصادیق این موضوع مطرح است.

وی اضافه کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود تعدادی از سینما‌های شهرستان‌های تابع استان اصفهان فاقد امکانات و تجهیزات لازم است که انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این سینماها باشیم.

قطبی با اشاره به اینکه زمینه اکران فیلم در شهرضا هم‌زمان با سراسر کشور مهیا شده است، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فرهنگی در سطح استان اصفهان افزایش مطبوعات محلی در سطح شهرستان‌ها است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این موضوع مهم باشیم.

به گزارش فارس در پایان این مراسم رجب فرهمندیان به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا معرفی شد.

انتهای پیام/63011/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول