اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خبر داد

اعزام 50 گروه از اردوهای جهادی به مناطق محروم ابهر

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: امسال 50 گروه از اردوهای جهادی و طرح هجرت به مناطق محروم و مدارس این شهرستان اعزام می‌شوند.

اعزام 50 گروه از اردوهای جهادی به مناطق محروم ابهر

علیرضا مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آغاز برنامه‌های اردوهای جهادی در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی فرهنگی، اجتماعی و عمرانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردو با حضور جهادی دانش‌آموزان بسیجی، دانشجویان، جوانان، بسیج محلات، بسیج فرهنگیان و کارمندان در مناطق محروم اجرا می‌شود، تصریح کرد: اردوهای جهادی در روستاهای محروم تابعه شهرستان ابهر در طول سال به ‌ویژه تابستان خدمات مختلفی به روستاییان ارائه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی با برنامه‌ریزی قبلی و هماهنگی مسئولان با اعتبارات بسیج سازندگی اقدام به کارهای فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی می‌کنند، گفت: برنامه‌های عمرانی شامل ساخت مسجد، مدرسه، سد و ... است.

وی با تاکید بر اینکه همه جوانان اعضای گروه در اردوهای جهادی با انجام اقدامات مختلف در روستاها احساس غرور می‌کنند، افزود: جوانان با حضور در این اردوها و ارائه خدمات به روستاییان بر خود می‌بالند.

مولایی همچنین از برگزاری طرح هجرت در شهرستان ابهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در طول چند سال گذشته با تفاهم و مشارکت آموزش و پرورش و بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری طرح هجرت را پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان در فصل تابستان اعلام کرد و ادامه داد: این طرح با رویکرد فرهنگی به مرمت، نقاشی، رنگ‌آمیزی و زیبا‌سازی اماکن و مدارس می‌پردازد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خاطرنشان کرد: در مجموع در طول سال‎جاری 50 گروه از اردوهای جهادی و طرح هجرت به مناطق محروم و مدارس شهرستان ابهر اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول