اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

جبهه نجات اسلامی الجزایر کودتا در مصر را محکوم کرد

جبهه نجات اسلامی الجزایر با اشاره به اینکه کودتا علیه دولت مرسی غصب و مصادره اراده مردمی در مصر بوده است، جامعه بین‌المللی را مسئول زنده به گور کردن تجربه دموکراسی در مصر خواند.

جبهه نجات اسلامی الجزایر کودتا در مصر را محکوم کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، جبهه نجات اسلامی الجزایر دیروز جمعه اقدام ارتش مصر در برکناری محمد مرسی را کودتا  دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

جبهه نجات اسلامی الجزایر در بیانیه‌ای که دیروز جمعه در دوحه صادر شد و شیخ عباس مدنی رئیس این جبهه و علی بن حاج معاون وی آن را امضا کردند اعلام کرد: ما کودتا علیه دولت منتخب مردم مصر را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را مصادره اراده و اختیار مردمی می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است: رفتار توهین آمیز و نامناسب دستگاه امنیتی مصر با محمد مرسی و دیگر شخصیت‌های سیاسی این کشور نیز محکوم می‌شود.

جبهه نجات اسلامی الجزایر افزود: ما جامعه بین‌المللی را مسئول زنده به گور کردن تجربه دموکراسی در مصر و به بن بست رسیدن راه‌های مسالمت آمیز وقوع تغییر و تحولات در کشورها از جمله الجزایر می‌دانیم.

در این بیانیه از گروه‌های و نیروهای مختلف مصری خواسته شده است با پذیرش مسئولیت اختلافات تنگ نظرانه حزبی را برای نجات کشورشان و آینده مردمان آن کنار گذارند.

جبهه نجات اسلامی الجزایر تاکید کرد: گفت‌وگوی جدی سیاسی که به تحقق وفاق ملی منجر شود بهترین و کم هزینه ترین راه برای پایان دادن به بحران سیاسی مصر است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول