اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غلامی در گفت‌و‌گو با فارس:

مرسی برای حفظ قدرت خود در مسیر نگاه‌های استکبار جهانی گام برداشت

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب‌های منطقه سبب شده است که مسیر مقاومت به سمت مرز‌های کفر و استکبار حرکت کند، گفت: مرسی برای حفظ قدرت خود در مسیر نگاه‌های اسرائیلی و آمریکایی گام برداشته است.

مرسی برای حفظ قدرت خود در مسیر نگاه‌های استکبار جهانی گام برداشت

سردار نعمان غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وقایع اخیر کشور مصر و تأثیر این تغییر و تحولات در منطقه اظهار کرد: اتفاقات اخیر به وقوع پیوسته در کشور مصر مخالف با طرح آمریکایی و صهیونیستی بوده است.

وی با اشاره به تحولات انقلابی کشور‌های منطقه به ویژه در مصر افزود: این انقلاب‌ها منافع آمریکایی‌ها را به خطر انداخت و مسیر مقاومت راه خود را پیدا کرد و در کمال آزادی به سوی مرز‌های کفر رژیم جعلی صهیونیستی حرکت کرد.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر نتوانست در راستای اهداف انقلابیون مصر گام بردارد، تصریح کرد: ملت مصر و انقلابیون جهان اسلام انتظار داشتند انقلاب به وقوع پیوسته در مصر بتواند با رژیم جعلی صهیونیستی در مقابل ملت مظلوم فلسطین دفاع و به محاصره غزه پایان بدهد.

وی ادامه داد: محمد مرسی تنها در مقابل کفر و استکبار رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی نکرد، بلکه با نوشتن چندین نامه تمایل خود را نسبت به این رژیم جعلی اعلام و در کمپ دیود اعلام کرد که این رژیم جعلی را به رسمیت می‌شناسم.

غلامی با بیان اینکه محمد مرسی برای حفظ قدرت خود در مسیر نگاه‌های اسرائیلی و آمریکایی گام برداشت، تاکید کرد: ملت مصر چنین شخصیتی را نمی‌خواستند، اما با این وجود، چنین دولتی نیز برای منافع اسرائیلی و آمریکایی‌ها در طولانی‌مدت نگران‌کننده بود و با یک برنامه‌ریزی حساب شده دست به تخریب شخصیت مرسی در نگاه افکار ملت مصر زدند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در این برنامه‌ریزی خواهان بر سر کار آمدن شخصیتی هستند که با چهره انقلابی مردم مصر به ظاهر سازگاری داشته باشد و سبب باز گرداندن سیستم گذشته حاکمیتی مصر و جلوگیری از نفوذ اخوانی‌ها و جریان‌های نظامی در حاکمیت کشور مصر شوند.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تحولات اخیر مصر بر روی بحران سوریه بدون تأثیر نیست، افزود: یکی از خطا‌های نا‌بخشودنی مرسی این بود که با جبهه غربی، عربی علیه حاکمیت کنونی سوریه هم‌دست شد و افرادی که از سوی اخوان مسلمان برای جنگ با دولت و حکومت سوریه فرستاده شدند، اکنون متوجه می‌شوند که چه کلاه بزرگی توسط رژیم جعلی صهیونیستی بر سر آنها رفته است.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر در ترکیه گفت: این نشان می‌دهد که ملت‌های منطقه به ویژه ملت ترکیه از حضور اسرائیل و آمریکا در منطقه خسته شده‌اند و نمی‌خواهند که کشورشان در حلقه برنامه‌ریزی شده غربی‌ها و اسرائیلی‌ها به دام بیفتد.

غلامی با بیان پیام این تغییر و تحولات برای کشور ایران اظهار کرد: پیامد این تغییر و تحولات برای کشور ایران این است که وقوع هر گونه انقلابی در منطقه باید با الگو‌برداری و ارتباط با انقلاب جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به سنگ‌اندازی‌ها و توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کشور‌های غربی که هم‌اکنون در منطقه در حال پیاده‌سازی سناریو‌های خود هستند،تاکنون نتوانسته‌اند در انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه ولایت فقیه به موفقیت‌های مورد نظر خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/63023/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول