اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فیروزکوه:

دولت جدید بیش از آنکه حرف بزند عمل کند

امام جمعه موقت فیروزکوه گفت: خواسته مردم از رئیس‎جمهور منتخب این است که دولت جدید بیش از آنکه حرف بزند، عمل کند.

دولت جدید بیش از آنکه حرف بزند عمل کند

حجت‏الاسلام والمسلمین داوود ضمیررضوانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به پشت سر گذاشتن عرصه مهم و خطیر انتخابات، به بیان انتظارات جامعه از رئیس‎جمهور منتخب مردم پرداخت.

وی اظهار کرد: رئیس‎جمهور باید توانایی داشته باشد تا آرامش را به جامعه منتقل کند؛ از حاشیه بپرهیزد و سعه صدر داشته باشد.

ضمیررضوانی افزود: رئیس‎جمهور نباید تحت تاثیر جوسازی‏‎ها قرار گیرد و باید تعامل خوبی با سایر قوا داشته باشد و در مقام عمل آن را به نمایش بگذارد و اگر این گونه شد، شاهد شکوفایی و بالندگی جامعه در بخش‏های مختلف خواهیم بود.

امام جمعه موقت فیروزکوه تصریح کرد: ایران اسلامی در برهه کنونی، بیش از آنکه از تحریم‏ها و کمبودها ضربه دیده باشد، از تنش‏آفرینی‏ها و سوء‌مدیریت‏ها آسیب دیده است.

وی با اشاره به تحریم‏ها و فشارهای دشمنان یادآور شد: اگر چه امروز همه کشورها به هم مرتبط هستند، اما این‏گونه هم نیست که اگر عده‏ای نخواستند امکانات به ما بدهند، توان اداره امور کشور را نداشته باشیم.

ضمیررضوانی خاطرنشان کرد: در طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب نشان دادیم که می‏توانیم روی پای خود بایستیم، اما شرط نخست آن همدلی است.

وی گفت: آنچه باعث پیروزی ما در انقلاب شد، اسلام بود که خواسته همگانی جامعه است و اگر همواره این خواسته مشترک مدنظر قرار گرفته و همگان پیرامون آن حرکت کنند، سایر مشکلات قابل حل است.

امام جمعه موقت فیروزکوه ادامه داد: این روزها شاهد هستیم با جو آرامی که در جامعه ایجاد شده است قیمت بسیاری از کالاها در حال کاهش بوده بنابراین نقش تبلیغات بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: از دولت آینده انتظار می‏رود بیش از آنکه حرف بزند، عمل کند.

ضمیررضوانی اضافه کرد: نقطه ضعف اساسی برخی دولت‏ها همین بوده است که گاهی حرف‏هایی را مطرح می‏کردند که چون در تخصصشان نبود، در کشور تنش‏‎زا می‏شد و تاثیر خود را در امنیت، اقتصاد و سایر عرصه‌ها بر جای می‏گذاشت.

امام جمعه موقت فیروزکوه ابراز امیدواری کرد؛ در سایه تفاهم و همدلی بتوانیم کشوری پررونق، با امنیت کامل و ثبات داشته باشیم.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول