اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

تظاهرات مردم استانبول در حمایت از مرسی و اخوان‌المسلمین مصر

گروهی از مردم استانبول بعد از اقامه نماز جمعه، در محکومیت برکناری مرسی توسط ارتش مصر و دستگیری سران جمعیت اخوان‌المسلمین دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات مردم استانبول در حمایت از مرسی و اخوان‌المسلمین مصر

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، به دنبال برکناری محمد مرسی، رئیس جمهور مصر توسط ارتش و دستگیری وی و جمعی از سران جمعیت اخوان المسلمین این کشور، گروهی از مردم استانبول امروز  بعد از اقامه نماز جمعه در محله فاتح دست به تظاهرات در محکومیت اقدام ارتش مصر زده و حمایت خود را از مرسی و اخوان المسلمین اعلام کردند.

این عده که در طی راهپیمایی خود با سر دادن تکبیر و شعار حمایت خود را از مرسی و اخوان المسلمین فریاد می زدند، علیه ارتش مصر، اسرائیل و آمریکا شعار سردادند.

تظاهرکنندگان که خود را مسلمانان ترکیه می نامیدند، در خلال تظاهرات خود شعار مخالفت با حوادث در مصر و همبستگی با اخوان المسلمین این کشور سردادند.

در این تظاهرات که از سوی برخی نهادها و تشکل های اسلامی ترکیه حمایت می شد، تنی چند از مسئولان این نهادها و تشکل ها سخنرانی کرده و بر حمایت از اخوان المسلمین و مرسی تاکید کردند.

در این تظاهرات حضور محمود سلیم، نماینده اخوان المسلمین مصر در ترکیه و سخنرانی وی جلب توجه می کرد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول