اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرمشهر:

مصر به دلیل عمل نکردن به تعهدات رهبران دگرگون شد

خطیب جمعه خرمشهر گفت: مرسی و اخوان مسلمین دستورالعمل بسیار خوبی در کارنامه خود داشتند ولی متاسفانه به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود نتوانستند راه خود را ادامه دهند.

مصر به دلیل عمل نکردن به تعهدات رهبران دگرگون شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: سیاست اخوان مسلمین که بر مبنای ابهام بنا شده بود هیچ گونه تفسیر و تصریحی برای عملکرد خود نداشت.

*اتفاقات مصر

وی اضافه کرد: مرسی و اخوان مسلمین دستورالعمل بسیار خوبی در کارنامه خود داشتند ولی متاسفانه به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود نتوانستند راه خود را ادامه دهند.

موسوی عنوان کرد: ایران اسلامی و شیعه با توجه به رهبری امام و دعای پیامبر اکرم(ص) در مقابل تمام چالش‌ها در طول انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند.

*ماه مبارک رمضان

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نماز جماعت در مساجد خرمشهر کمرنگ است و در نقاط کمی از شهر برگزار می‌شود.

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: به‌ویژه اینکه نماز صبح در اکثر مساجد این شهر تعطیل است در صورتی که در سایر شهرهای استان خوزستان این گونه نیست.

انتهای پیام/ 72001/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول