اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان داران:

ولایت فقیه باعث نزدیکی دلها به هم می‌شود

امام جمعه شهرستان داران گفت: نعمت ولایت فقیه باعث نزدیکی دل‌ها به هم می‌شود و تعاملات و هماهنگی‌ها را به همراه دارد و این همدلی در مجموعه دولت و کارگزاران منجر به پیشرفت کارها می‌شود.

ولایت فقیه باعث نزدیکی دلها به هم می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان فریدن، با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار شهرستان و مسئولان، اولین نماز جمعه شهر داران به امامت حجت‌الاسلام حاج احمد طیبی، امام جمعه جدید شهرستان داران اقامه شد.

امام جمعه جدید شهرستان داران در خطبه اول آیین عبادی سیاسی این هفته با استناد به حدیثی از حضرت علی (ع) بر پرهیز از عیب‌جویی و خطاپوشی تأکید کرد.

طیبی ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه مسئولان و آحاد مردم در مراسم آغاز اولین نماز جمعه در شهر داران، به نعمت ولایت فقیه و پیامدهای آن در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: نعمت ولایت فقیه باعث نزدیکی دل‌ها به هم می‌شود و تعاملات و هماهنگی‌ها را به همراه دارد و این همدلی در مجموعه دولت و کارگزاران منجر به پیشرفت کارها می‌شود.  

وی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی را به مؤمنان نمازگزار تبریک گفت و اعلام داشت: ابتدای این ماه رحمت الهی و وسط آن را مغفرت و پایان آن آزادی از آتش دوزخ است.

امام جمعه داران ادامه داد: عنایت و لطف ویژه خداوند به یمن امام زمان (عج) شامل همه شد و در غیاب آن امام، مراجع معظم مسئولیت این خطیر را به عهده دارند. 

گفتی است؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه سابق شهر داران در سخنان پیش از خطبه‌ها به تعداد 32 خانه عالم روستایی در فریدن، مصلی نماز جمعه، حوزه علمیه مکتب‌الزهرا (س)، حوزه علمیه خاتم‌الانبیاء، اداره و ساختمان اداره تبلیغات اسلامی و چند پروژه دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی این عملکردها با تعامل همه فرمانداران پیشین و وقت انجام شده است.

وی از زحمات و همکاری‌های بی‌شائبه فرماندار وقت و فرماندار پیشین تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه با اهدای تقدیرنامه و هدیه از تلاش‌ها و زحمات وی قدردانی شد.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول