اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

توقعات از دولت آینده منطقی باشد/ رئیس جمهور منتخب حول محور رهبری حرکت کند

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه توقعات از دولت تدبیر و امید باید منطقی باشد، گفت: رئیس جمهور منتخب حول محور رهبری حرکت کند.

توقعات از دولت آینده منطقی باشد/ رئیس جمهور منتخب حول محور رهبری حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار کرد: مردم از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند که همچون گذشته از مقام معظم رهبری پیروی کند و در این راه، تحت فشار هیچ جریان و گروه و مشکلی قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: رئیس دولت آینده که از چند وقت دیگر کارش را به طور رسمی آغاز می‏کند، باید راهبرد هوشمندانه و برنامه مدبرانه داشته باشد و با توسل به این برنامه‏ها و تدابیر، امور کشور را پیش ببرد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: همه مردم و مسئولان باید با دولت تدبیر و امید همراهی داشته باشند و مسائل کشور با هم‏گرایی و وحدت رفع شود.

عبدوس با اشاره به چالش‏هایی که کشورمان در بخش‏های مختلف با آن دست و پنجه نرم می‏کند، بیان کرد: این مشکلات باید زودتر با حمایت مردم و همراهی مسئولان برطرف شود.

وی افزود: دستیابی به موفقیت کامل نیازمند همراهی و انسجام همه مردم و مسئولان است و رفع مشکلاتی که اینک در کشور دیده می‏شود، کار آسانی نیست که تنها از عهده یک نفر به عنوان رئیس جمهور منتخب برآید.

امام جمعه موقت سمنان افزود: برطرف ساختن مشکلات نیازمند هوشمندی و درایت، حماسه مجدد مردم و همراهی آنان در تکامل فرایند اقتصاد مقاومتی است که باید به آن توجه شود.

عبدوس افزود: در برهه کنونی، همه باید مراقب باشند تا توقعات و انتظارات اجتماعی در بخش‏های مختلف از دولت تدبیر و امید بالا نرود و با منطق، از دولت آینده انتظار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اینکه امروز کشور با چالش‏های مختلفی از جمله گرانی، تورم، بیکاری، مشکلات معیشتی، مسائل منطقه‏ای و سیاسی، تحریم‏ها و فشارهای غرب مواجه است، چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: اما همه این مشکلات با درایت و زیرکی و پیروی از خط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول