اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

اعلام تبعیت محض از رهبری و مراجع توسط رئیس جمهور منتخب جای تبریک دارد

امام‌ جمعه موقت خرم آباد گفت: اعلام تبعیت محض از رهبری و مراجع توسط رئیس‌جمهور منتخب جای تبریک دارد.

اعلام تبعیت محض از رهبری و مراجع توسط رئیس جمهور منتخب جای تبریک دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در نماز جمعه شهر خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر از رئیس جمهور منتخب به عنوان امین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب یاد کرد و بیان داشت: اعلام تبعیت محض ایشان از رهبری و مراجع تقلید جای تبریک دارد.

وی مواضع رئیس‌جمهور منتخب را مواضع اصولی دانست و افزود: علی‌رغم این همه تبلیغ علیه روحانیت در سی سال گذشته اما دیدیم که مردم با انتخاب یک روحانی اعتماد خود را به روحانیت نشان دادند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به تفاوت‌های انتقال قدرت در ایران و کشورهای عربی مرتجع همچون قطر نحوه انتقال قدرت در مصر اشاره کرد و افزود: انتقال قدرت در قطر به گونه‌ای صورت گرفت که مردم کوچکترین نقشی در تعیین امیر این کشور نداشتند اما در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان دیدیم که چگونه در یک فضای قانونی کاندیداها و مردم با تبعیت از قانون و اخلاق‌مداری پیروزی بزرگی را رقم زدند و رکورد اعتماد به نظام را شکستند.

متقی‌نیا در ادامه با انتقاد از وضعیت انتخابات شورای شهر خرم‌آباد تصریح کرد: نمی‌توانم ناراحتی خود را از وضعیت انتخابات این شورا در خرم‌آباد را اعلام نکنم اما معتقدم که می‌بایست از مسیر قانون که عقلانی‌ترین راه است مسائل را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان لرستان در نیمه شهریور ماه افزود: از تمامی کسانی که توان قلم‌فرسایی دارند خواهشمند است که مقالات خود را به دبیر خانه این اجلاس ارسال نمایند.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد از خیرین مدرسه ساز خواست تا در امر ساخت نمازخانه‌های استان لرستان احترام ویژه‌ای داشته باشند.

متقی‌نیا هدف از برگزاری این اجلاس را اعتلای نماز برشمرد و گفت: مظلومیت نماز را در تبلیغات مربوط به این اجلاس در سطح استان شاهد هستیم.

این خطیب جمعه خاطر نشان کرد: اجلاس نماز و اجلاس حج تنها اجلاس‌هایی هستند که پیام مقام معظمی در آنها قرائت می‌شود.

انتهای پیام/2304/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول