اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی نژاد در جلسه کارگروه توسعه استان قم:

پاداشی در ازاء خدمت طلب نداریم

رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه خدمات دولت برای مردم قم وظیفه بوده و هیچ پاداشی در ازاء آن طلب نداریم، گفت: همه ما فدایی و نوکر اهل بیت هستیم و اگر اهل بیت نوکری ما را بپذیرند، این بالاترین هدیه برای ما است.

پاداشی در ازاء خدمت طلب نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمود احمدی‌نژاد در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی، معدن و گردشگری زیارت استان قم گفت: بر خلاف تصور و نظر برخی‌ها که سالیان طولانی سرمایه‌گذاری در عرصه کشاورزی را محدود کرده و این بخش را از رشد مناسب محروم کردند، معتقدم با توجه به استعدادهای ایران در زمینه کشاورزی که این ظرفیت‌ها را هم روی کاغذ می‌شناسم و هم از نزدیک دیده‌ام، تا به امروز کمتر از یک سوم ظرفیت‌های بخش کشاورزی کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه بخش کشاورزی ظرفیت بسیار زیادی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید دارد و می‌تواند وابستگی کشورمان به بخش نفت را به شدت کاهش دهد افزود: از همه مسئولان می‌خواهم که به این نکته باور داشته باشند و ضمن تلاش برای حفظ آن این باور و اعتقاد را به دیگران نیز انتقال دهند، تا بتوانیم بخش کشاورزی را به جایگاه شایسته‌اش برسانیم.

احمدی‌نژاد همچنین با مثبت و مؤثر توصیف کردن مصوبات این جلسه در بخش معدن تصریح کرد: معدن در کشور ما همچنان یک ظرفیت ناشناخته است در حالی که مطالعات و پژوهش‌های کارشناسی گواهی می‌دهند که ایران روی کمربند معادن غنی جهان قرار دارد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه به راحتی و با سرعت می‌توانیم سطح 400 میلیون تنی فعلی برداشت‌های معدنی کشور را به بیش از یک میلیارد تن در سال برسانیم خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود کشورمان در بخش معدن، این بخش و بخش کشاورزی می‌توانند بسیار سریع‌تر از بخش‌های دیگر وابستگی‌های کشور به درآمدهای نفتی را کاهش دهد و باید توجه و منابع را بیش از پیش به این بخش هدایت کنیم تا ثروت‌های ملت در عرصه معدن احیاء شده و مجال از دشمن برای فشار آوردن به درآمدهای نفتی کشور گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به طرح بزرگ حرم تا حرم در قم که حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را به طور مستقیم و بدون هیچ مانع یا انحرافی در مسیر به مسجد جمکران متصل می‌کند گفت: به نظرم اجرای این پروژه که یکی از بزرگترین طرح‌هایی است که در قم اجرا شده و حتی در ایران نیز نظیر آن وجود ندارد که یک جاده مستقیم به طول هفت کیلومتر دو حرم را به گونه‌ای به یکدیگر متصل کند که در هر جای آن که بایستیم هر دو حرم قابل مشاهده باشد.

احمدی نژاد با بیان اینکه اجرای این طرح ظرفیت‌های زیادی برای توسعه شهری و گردشگری قم ایجاد کرده است اظهار داشت: خوب است مسئولین شهر همه طرح‌ها و پیشنهادها را برای توسعه شهری به محوریت این پروژه هدایت کنند.

وی در پایان این جلسه از همه همکاران دولت در استان و نیز سایر همکاران خود در دولت برای خدمات صادقانه ایشان به استان قم تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه ما برای خدماتی که توفیق ارائه آنها را داشتیم هیچ انتظار پاداشی نداریم؛ چرا که ما فدایی و نوکر اهل بیت هستیم و اگر اهل بیت نوکری ما را بپذیرند این بالاترین هدیه برای ماست.

همچنین در این جلسه آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از خدمات صادقانه دولت تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول