اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هفته‌نامه المنار فاش کرد

ارتش مصر راه حل آمریکا برای باقی ماندن مرسی به مدت ۶ ماه را نپذیرفت

هفته‌نامه المنار فاش کرد فرماندهی ارتش مصر طرح آمریکا برای باقی ماندن محمد مرسی رئیس جمهوری مصر در قدرت و آرام کردن مردم مخالف با حکومت گروه اخوان‌المسلمین به مدت شش ماه و سپس برگزاری همه‌پرسی را نپذیرفت.

ارتش مصر راه حل آمریکا برای باقی ماندن مرسی به مدت ۶ ماه را نپذیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع ویژه بسیار مطلع به هفته نامه المنار چاپ فلسطین گفتند: دستگاه‌های ذیربط در مصر طرح آمریکا را رد کردند؛ این طرح بر برگزاری همه پرسی بعد از شش ماه تاکید داشت تا سپس نتایج به سود گروه اخوان المسلمین از طریق تقلب در آن رقم بخورد و این گروه به حکومت داری خود با تعهد به اجرای برنامه های آمریکا در منطقه در راستای خدمت به واشنگتن و تل آویو و گسستن وحدت امت اسلامی ادامه دهد.

این منابع افزودند: گروه اخوان المسلمین درحال برنامه ریزی برای تبدیل همه دستگاه‌های کشور به یک نیروی ضربتی در دستان خود و استفاده از آن در سطح داخلی و منطقه ای به نفع خودش هم پیمانیش با آمریکا بود.

این منابع اشاره کردند: آمریکا از موضع ارتش مصر خشمگین است و در نتیجه بعید نیست که دولت آمریکا ارتش مصر را درگیر و از گروه‌ها و هسته‌های تروریستی برای اجرای عملیات انفجاری و جنایتکارانه پشتیبانی کند.

این منابع به درایت ارتش مصر اشاره کردند زیرا فرماندهان آن شیخ الازهر و اسقف قبطی ها و نمایندگان قشر جوان و جبهه نجات را در کنفرانسی که در آن وزیر دفاع بیانیه خود را برای ملت مصر قرائت کرد، شرکت دادند؛ بیانیه ای که شامل خلع مرسی، واگذاری رهبری کشور به رئیس دادگاه عالی قانون اساسی تا برگزاری انتخابات قانونگذاری و ریاست جمهوری جدید بود و اکثریت ملت مصر با قدرت از این موضع حمایت کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول