اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند:

فعالیت‏های انجمن موسیقی دماوند گسترده‏تر می‏شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: با برنامه‏ریزی‏های انجام شده فعالیت‏های انجمن موسیقی این شهرستان در آینده گسترده‏تر می‏شود.

فعالیت‏های انجمن موسیقی دماوند گسترده‏تر می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیین پایان کار دوره‏های موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری کوثر دماوند برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ قوی از ارتباطات قوی نشأت می‏گیرد، گفت: موسیقی یک نوع ارتباط است که در آن، انسان به وسیله یک هنر بالنده با مردم، خودش و خدا ارتباط برقرار می‏کند.

مهدی بهرامی ادامه داد: ما می‏کوشیم فعالیت‏های انجمن موسیقی شهرستان دماوند گسترده‏تر شود و با برقرای ارتباط بین جوانان و پیشکسوتان همه را دور هم جمع کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند ضمن تشکر از فعالان موسیقی شهرستان دماوند و خانواده‏هایی که به انجمن موسیقی شهرستان اعتماد کرده‏اند، افزود: در همه حوزه‏های هنری در دماوند فعال هستیم.

بهرامی اضافه کرد: اخیراً در مجتمع‏هایی که در اختیار داریم، در کنار مباحث هنری، اجرای برنامه‏هایی مرتبط با مباحث قرآنی را نیز در نظر گرفته‏ایم تا هنرجویان در کنار شعر، موسیقی و نمایش، قرآن هم بیاموزند؛ چراکه معتقدیم یک هنرمند باید معتقد و متعهد به قرآن باشد.

در ادامه این مراسم، بهرام کیاماری رئیس انجمن موسیقی شهرستان دماوند به ارائه آماری مقایسه‏ای بین تابستان 88 و تابستان 92 پرداخت و گفت: استقبال و حضور هنرجویان در همه سازها چه سنتی و چه کلاسیک افزایش چشم‏گیری داشته است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که فضای غالب جامعه موسیقی پاپ را می‏پسندد، رفته رفته علاقه هنرجویان و مردم به سمت موسیقی سنتی و ایرانی می‏رود.

گفتنی است؛ در این مراسم، هنرجویان موسیقی که در مجموعه فرهنگی هنری کوثر آموزش دیده بودند، در قالب گروه‏های موسیقی و تک‏نوازی به اجرای برنامه پرداختند و در پایان از آنها توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول