اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی وزارت کشور

دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان بین 31 استان کشور اول شد

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری سمنان از کسب مقام نخست دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان در ارزیابی عملکرد دفاتر امور اجتماعی استانداری‏های سراسر کشور از سوی وزارت کشور خبر داد.

دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان بین 31 استان کشور اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علی‏اصغر مجد گفت: ارزیابی عملکرد دفتر امور اجتماعی کشور همه ساله از سوی وزارت کشور انجام می‏شود.

وی تصریح کرد: با همکاری دستگاه‏های اجتماعی و فرهنگی استان سمنان موافق شدیم تا در ارزیابی پایان سال 1391 بر اساس برنامه‏های طرح تحول اجتماعی و در قالب پایش آن از طریق طرح تحرک اجتماعی، مقام نخست را بین 31 استان در سراسر کشور کسب کنیم.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری سمنان اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، توجه به امور فرهنگی و اخلاق، امنیت اجتماعی، سازمان‏های مردم‏نهاد، وحدت و همبستگی فرق و ادیان، مقابله با مواد مخدر، مصرف الکل و دخانیات، نشاط و سلامت اجتماعی، پایگاه داده‏های اجتماعی (اطلس اجتماعی)، موفقیت در جذب اعتبارات فرهنگی، تعامل با دستگاه‏ها و مراکز علمی و پژوهشی، تعامل با سازمان‏های مردم‏نهاد و مشارکت دادن آنها در برنامه‏های حوزه اجتماعی و فرهنگی را از جمله شاخص‏های مورد ارزیابی بیان کرد.

مجد اذعان داشت: این شاخص‏ها نشان‏دهنده آن است که استان سمنان از نظر اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جایگاه بالایی در کشور قرار دارد و این نتیجه همکاری، تعامل و هماهنگی دستگاه‏های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان است.

وی متذکر شد: به منظور ادامه روند فعلی و پیشبرد اهداف و برنامه‏های دفتر امور اجتماعی در سال جاری مقرر شد تا براساس برنامه‏های تدوین شده در سال 1392 از طریق کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان، هیئت نظارت بر سازمان‏های مردم‏نهاد، ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و با توجه به برنامه‏ها و محورهای طرح تحول اجتماعی کشور و طرح تحرک اجتماعی نسبت به پیگیری و رصد مسایل اجتماعی و فرهنگی استان سمنان برنامه‏ریزی و اقدام شود.

انتهای پیام/2249/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول