اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

« 6جوجه کلاغ و روباه»‌ راهی جشنواره منطقه‌ای شد

نمایش عروسکی « 6جوجه کلاغ و روباه» کاری از کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی، راهی یاسوج شد.

« 6جوجه کلاغ و روباه»‌ راهی جشنواره منطقه‌ای شد

محسن اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: در این جشنواره که سالانه توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، استان‌های تهران، مرکزی، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و یزد شرکت دارند که این جشنواره امسال به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است.

وی افزود: در نمایش «6 جوجه کلاغ و روباه» هفت عروسک‌گردان به ایفای نقش می‌پردازند که در اصطلاح به این شیوه «بن راکو» می‌گویند.

اکرمی ادامه داد: حاصل تلاش ما نمایشی 40 دقیقه‌ای بر مبنای داستان کهن ایرانی است که در قالب تئاتر عروسکی به روی صحنه می‌رود.

کارگردان این نمایش عروسکی بیان کرد: این نمایش تاکنون به عنوان نمایش برگزیده پانزدهمین جشنواره عروسکی کانون و نمایش برگزیده جشنواره تئاتر دانش آموزی استان یزد انتخاب شده است.

به گفته اکرمی، این نمایش به مدت پنج شب در سالن مجتمع فرهنگی هنری ابرکوه به روی صحنه رفت تا به محک تماشاگران و مخاطبان اصلی خود سنجیده شود.

عروسک‌گردانندگان این نمایش زهرا غلام‌زاده، فاطمه رنجبر، هانیه فلاح‌زاده، فاطمه اکرمی، شعله حیدری و نگار حیدری هستند. 

انتهای پیام/2464/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول