اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) سپاه:

نظام اسلامی با ولایت ماندگار می‌شود

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: نظام اسلامی با ولایت و وصل به دریای بی‌کران شهدا ماندگار می‌شود.

نظام اسلامی با ولایت ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، ناوسالار یکم اصغر شکراللهی شامگاه پنجشنبه در مراسم نخستین یادواره سرداران شهید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هشتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: سه شهید گمنام در مرکز مذکور تدفین شده و این امر سبب افتخار است.

وی به برگزاری مراسم هشتمین سالگرد شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه دیروز، امروز و فردا از ویژگی‌های یادواره مذکور است.

شکراللهی با بیان اینکه از شهدا باید طلب کنیم دست ما را در دنیا و آخرت بگیرند، تصریح کرد: ماندگاری نظام اسلامی با ولایت و وصل شدن به دریای بی‌کران شهدای دفاع مقدس است.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) با اشاره به برگزاری عملیات غرورآفرین والفجر 8 در مراسم یادواره شهدا، بیان کرد: مرکز مذکور آموزش غواصان و ملوانان شناورهای عمل‌کننده در عملیات والفجر 8 در دفاع مقدس را عهده‌دار بود.

وی عملیات والفجر 8 را یکی از موفق‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس خواند و یادآور شد: صدها نفر برای اجرای عملیات مذکور در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) آموزش دیدند و توانستند حماسه‌ای بزرگ را خلق کنند.

به گزارش فارس، نخستین یادواره سرداران شهید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هشتمین یادواره شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) به همراه برگزاری ایستگاه شیشه‌نویسی صلواتی، نمایشگاه جنگ دیروز و جنگ نرم و همچنین اجرای عملیات غرورآفرین والفجر 8 با ادوات و تجهیزات نظامی با حضور صدها نفر از زنان و مردان در مرکز مذکور برگزار شد.

انتهای پیام/8401/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول