اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کارگروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بازی‌های بومی و محلی احیاگر فرهنگ سنتی کشور است

مسئول کارگروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات بومی و محلی جام اصحاب رسانه می‌تواند به احیای فرهنگ سنتی ایران زمین کمک کند.

بازی‌های بومی و محلی احیاگر فرهنگ سنتی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نسرین شاکری‌فر ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات بومی و محلی جام رسانه‌ها که در اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم برگزار شد، در جمع شرکت کنندگان اظهار کرد: در جامعه امروزی مردان و زنانی هستند که به واسطه شغل خود و احساس مسئولیتی که در برابر جامعه می‌کنند، از خودشان غافل شده‌اند.

وی با بیان اینکه درگیری‌های ذهنی بیش از حرکت فیزیکی از افراد انرژی می‌گیرد، تصریح کرد: برگزاری جام اصحاب رسانه فرصت مغتنمی است تا خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای ساعات کوتاهی هم که شده به سلامتی خود فکر کنند.

مسئول کارگروه ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: احیای ورزش‌های بومی و محلی به نوعی احیای فرهنگ سنتی کشورمان محسوب شده و رسانه‌ها می‌توانند در این مسیر نقش سازنده‌ای را ایفا کنند.

وی در پایان از هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان بابت ترتیب دادن این مسابقات تقدیر کرده و ابراز خوشحالی کرد که در جمع اصحاب رسانه قرار دارد.

انتهای پیام/63006/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول