اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های کارورزی آموزش و پرورش در فنی و حرفه‌ای زنجان

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: دوره‌های کارورزی آموزش و پرورش با همکاری این سازمان در فنی و حرفه‌ای استان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های کارورزی آموزش و پرورش در فنی و حرفه‌ای زنجان

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال خوب علاقه‌مندان از دوره‌های تابستانی فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان اشاره کرد و افزود: ظرفیت بیشتر کلاس‌های این مرکز تکمیل شده است.

وی به دوره‌ کارورزی آموزش و پرورش در فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: این کارگاه‌ها برای هر دو گروه علاقه‌مندان خانم و آقا برگزار می‌شود.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه استقبال بانوان از کلاس‌های این مرکز بیشتر از مردان است، تصریح کرد: دوره‌های ماشین ابزار، صنایع ساختمانی و شیمیایی، برق و تعمیرات موبایل جزو کارگاه‌های کارورزی آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در کارگاه ماشین ابزار 15 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: همچنین 25 نفر در کارگاه صنایع ساختمانی حضور دارند.

افشاری ادامه داد: در دوره صنایع شیمیایی 15 نفر، کارگاه برق 15 نفر و کارگاه تعمیرات موبایل 15 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای حضور علاقه‌مندان در دوره‌های کارورزی فنی و حرفه‌ای با آموزش و پرورش و مدارس هماهنگی لازم را داشته‌ایم، اظهار کرد: بیشتر این دوره‌ها 120 یا 240 ساعت است.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان اضافه کرد: بیشتر افراد ثبت‌نام کرده در این دوره‌ها دانش‌آموزان 17 و 18 سال هستند.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای برای برگزاری دوره‌ها با بیشتر صنایع همکاری دارد، تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای برای برگزاری بعضی از دوره‌ها با صنایع مختلف از جمله شرکت ترانسفو زنجان، خالص سازان و ... همکاری می‌کند.

افشاری با اشاره به اینکه بیشتر این دوره‌ها 120 ساعته است، گفت: برای برگزاری ساعات این دوره‌ها با صاحبان صنایع هماهنگی لازم انجام می‌شود.

وی ظرفیت کلاس‌های فنی و حرفه‌ای را 12 نفر اعلام کرد و افزود: با استقبال علاقه‌مندان از کلاس‌های فنی و حرفه‌ای ظرفیت این کلاس‌ها به 16 نفر افزایش یافته است.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه کلاس‌های فنی و حرفه ای به افراد بالای 15 سال اختصاص دارد، ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان بیشترین استقبال‎کنندگان از دوره‌های فنی و حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در تابستان سال گذشته کلاس‌هایی برای کودکان و نوجوانان در فنی و حرفه‌ای برگزار شد، گفت: دوره‌های روباتیک، زیر دریایی و سازه‌های ماکارونی جزو این کلاس‌ها است.

افشاری با بیان اینکه احتمالاً در تابستان سال‎جاری نیز فنی و حرفه‌ای دوره‌هایی برای کودکان برگزار کند، تصریح کرد: در سال گذشته این دوره‌ها برای کودکان و نوجوانان دوره ابتدایی و راهنمایی برگزار شد.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول