اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

عرضه مواد غذایی با 20 درصد تخفیف‌ در قزوین‌

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به ذخیره کالاهای اساسی و مواد غذایی مورد نیاز در استان قزوین گفت: در نمایشگاه عرضه مواد غذایی در استان و همچنین دیگر فروشگاه‌ها مایحتاج غذایی مردم با تخفیف 15 تا 20درصد به مناسبت ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

عرضه مواد غذایی با 20 درصد تخفیف‌ در قزوین‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حسن جمشیدی‌ها عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه مواد غذایی با عنوان طرح ضیافت که به مناسبت ماه مبارک رمضان افتتاح شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تدابیر لازم برای خرید بهتر و با قیمت مناسب برای مردم استان قزوین در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در دو بخش تأمین و عرضه مواد غذایی و مایحتاج خانواده‌های استان و همچنین نظارت، تقسیم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: در بخش تأمین برپایی نمایشگاه عرضه مواد غذایی نزدیک به 85 غرفه از جمله فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌باشد که عمدتاً مواد غذایی، پروتئینی، تخم مرغ، حبوبات و برنج با قیمت مناسب در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

جمشیدی‌ها تصریح کرد: کالاهای اساسی مردم در این نمایشگاه از امروز به مدت شش روز در این نمایشگاه با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: برنج، قند، شکر، گوشت قرمز و دیگر مایحتاج از جمله دیگر مواردی است که در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت تأکید کرد: کالاهای ذکر شده و سایر کالاها نیز با تفاوت 15 تا 20 درصدی قیمت علاوه بر این نمایشگاه که هم‌اکنون افتتاح شد در فروشگاه‌های بزرگ استان نیز برای استفاده مردم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

جمشیدی‌ها با تشریح فعالیت‌های دیگر این سازمان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد:‌ نظارت و بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بازرسان مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی در سطح استان قزوین با عنوان طرح ضیافت از چهارم تیر ماه شروع شده و تا 18 مرداد ماه ادامه می‌یابد.

وی بیان داشت: در طی ماه مبارک رمضان نیز بازرسان و ناظران نظارت مستمر و ویژه‌ای را بر محل‌های عرضه کالاها انجام داده و اگر تخلفی مشاهده شود در محل با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین خطاب به مردم یادآور شد: سامانه 124 آماده دریافت پیام‌های مردمی در خصوص تخلفات واحدهای عرضه کالا در این ماه است و واحدهای بازرسی و نظارتی پس از برقراری تماس تا 15 دقیقه خود را در محل تخلف حاضر خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در دو سال گذشته واحدهای تولیدی با اولویت واحدهای استانی در نمایشگاه‌های عرضه مواد غذایی حضور یافته‌اند و نمایشگاه امسال نیز از سطح بالای کمی و کیفی برخوردار است.

جمشیدی‌ها در خاتمه تأکید کرد:‌ در زمینه عرضه کالاهای اساسی و همچنین مرغ، برنج، حبوبات و ... در این نمایشگاه و سایر فروشگاه‌های بزرگ استان هیچ مشکلی تا کنون وجود ندارد چرا که ذخایر خوبی در این خصوص در استان قزوین وجود دارد.

انتهای پیام/2667/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول