اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در مراسم همبستگی با آیت‌الله نجاتی

آیت‌الله عیسی قاسم: رژیم بحرین اصرار بر بستن راه‌های برون رفت از بحران دارد

آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی تاکید کرد که رژیم بحرین با اقدامات خود بر بستن همه راه‌های برون رفت از بحران این کشور اصرار دارد.

آیت‌الله عیسی قاسم: رژیم بحرین اصرار بر بستن راه‌های برون رفت از بحران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم در مراسم همبستگی با آیت الله شیخ حسین نجاتی از روحانیون بحرینی زیر فشار رژیم بحرین برای ترک کشور بعد از سلب تابعیت وی به همراه 30 نفر دیگر قرار داد، گفت: رژیم با این اقدامات ظالمانه متنوع و رو به افزایش علیه ملت و ادامه آن بر سیاست تضعیف و تنش آفرینی و بستن همه رههای برون رفت کشور از بحران اصرار می‌ورزد.

وی با اشاره به مسالمت آمیز بودن تظاهرات و تجمعات مردم بحرین برای رسیدن به خواسته‌هایشان افزود: تابعیت این شهروندان شرافتمند سلب شده و گذرنامه‌های آنها گرفته شده است و محدودیت‌های عملی علیه آنها آغاز شده و از آنها خواسته شده تا کشور را ترک کنند لذا این مراسم برگزار شده است زیرا مردم راضی نمی شوند که حقوق شهروندان ضایع شود و کرامت انسان لگدمال و آزادیش سلب شود.

آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: کوچاندن نا حق هر شهروندی در هر سطحی نقض قانون اساسی و بدور از دین و انسانیت است؛ چه برسد به آیت الله نجاتی که دارای این سطح علمی و اجتماعی و جایگاه دینی است.

وی افزود: این اقدامات  بیانگر علمی و آشکار اراده ای است که درصدد بحرانی کردن اوضاع و اعمال محدودیت و تنگنا در قبال ماهیت مسالمت آمیز جنبش مردمی است.

این روحانی بحرینی گفت: این اقدام تعرض آشکاری است که از جنبه دینی و حقوقی و در سطح وجدان انسانی و مقررات ملی و بین المللی محکوم است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول