اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

دهیاران بازوان اجرائی دولت در روستاها هستند

فرماندار دهگلان گفت: دهیاران بازوان اجرائی دولت در روستاها هستند و نقش بسزایی در رفع مشکلات و توسعه روستاها دارند.

دهیاران بازوان اجرائی دولت در روستاها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهیاران در جمع دهیاران روستاهای تابعه این شهرستان اظهار کرد: بصیرت و دوراندیشی مقام معظم رهبری و احساس تکلیف و اطاعت از امر رهبری منجر به خلق حماسه سیاسی بزرگی شد که این حرکت و این حماسه چشم دوستداران نظام را روشن و دشمنان را ناامید کرد.

وی تصریح کرد: امروزه  میانگین مشارکت در کشورهای مدعی دموکراسی بین 44 تا 45 درصد است که از این میزان رئیس‌جمهور و نمایندگان مردم با 20 تا 22 درصد انتخاب می‌شوند در حالی که رئیس جمهور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بالا و حداکثری انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی مشارکت‌پذیر هستند و سرنوشتشان را با حضور فعال در عرصه‌های مختلف مانند، انتخابات به دست خود تعیین می‌کنند.

فرماندار دهگلان در ادامه از همکاری و مشارکت بخشداران و دهیاران در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد و افزود: دهیاران بازوان اجرائی دولت در روستاها هستند.

وی تصریح کرد: مشارکت بالا و حضور و مشارکت قوی بخشداران موجب شد که انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اکثر روستاها با مشارکت و حضور بالای مردم برگزار شد.

رضائی با بیان اینکه میانگین مشارکت در استان کردستان 67 درصد و در کشور 72 درصد بود، اظهار کرد: میانگین مشارکت مردم دهگلان در دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 87 درصد بود که از میانگین کشوری و استانی بالاتر است.

در پایان از دهیاران نمونه سطح شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/79013/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول