اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق سند راهبردی مهارت و فناوری

ابلاغ مربی‏گری و مدیریت آموزشگاه‏های آزاد استان سمنان الکترونیکی شد

ابلاغ مربی‏گری و مدیریت آموزشگاه‏های آزاد استان سمنان در راستای تحقق اهداف سند راهبردی مهارت و فناوری، از این پس به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

ابلاغ مربی‏گری و مدیریت آموزشگاه‏های آزاد استان سمنان الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست 20 سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه‏ای کشور مبنی بر بهره‏گیری از فناوری اطلاعات و ارتقای خدمات الکترونیکی در جهت تحقق دولت الکترونیک باید توجه ویژه‏ای به این مسئله در آموزشگاه‏های آزاد شود.

ابراهیم محمودی افزود: از جمله خدمات الکترونیکی که در بخش آموزشگاه‏های آزاد مطرح بوده، طراحی و پیاده‏سازی سیستم صدور ابلاغ مربی‏گری و مدیریت آموزشگاه‏های آزاد به عنوان یکی از زیر سیستم‏های پرتال جامع سازمان است که از این پس، در استان سمنان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: آموزشگاه‏های فنی و حرفه‏ای آزاد قانون‏مدار باید مورد تشویق و حمایت قرار گرفته و تصمیم‏گیری مربوط به رسیدگی به تخلفات احتمالی آموزشگاه‏ها در هیئت نظارت با وحدت رویه بیشتری صورت گیرد.

محمودی افزود: در جلسه‏ای در خصوص ابلاغ دستورالعمل مشوق‏ها و نحوه رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‏های آزاد فنی و حرفه‏ای هم‏اندیشی و تبادل نظر صورت پذیرفت.

انتهای پیام/74003/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول