اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری نشست خبری مدیرعامل و سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن

از حافظ‌خوانی ابراهیمی تا نیاز مترجم لوکا به مترجم

نشست خبری مدیرعامل و سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

از حافظ‌خوانی ابراهیمی تا نیاز مترجم لوکا به مترجم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از دو سالی که خسرو ابراهیمی، مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن را بر عهده گرفته بود، نخستین نشست خبری وی به همراه نشست خبری سرمربی جدید این تیم در محل سالن کنفرانس باشگاه ذوب‌آهن برگزار شده و با استقبال خوبی از سوی رسانه‌های استانی مواجه شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای نخستین‌بار در طول دوران مدیرعاملی‌اش رودرروی خبرنگاران نشسته و به سئوال‌های آنها پاسخ داد و البته قول مساعد داد که در آینده‌ای نزدیک در نشست دیگری جوابگوی سؤال‌های اصحاب رسانه باشد.

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز برای نخستین بار به عنوان سرمربی ذوب‌آهن پاسخگوی رسانه‌ها بود و آرام‌تر از همیشه به سئوال‌های مطرح شده پاسخ داد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در این نشست درباره احتمال انتقال بازی‌های ذوب‌آهن به ورزشگاه نقش جهان پس از بهره‌برداری از این ورزشگاه گفت: در صورتی که نقش جهان به بهره‌برداری برسد، تصمیم مورد نظر مردم را انجام می‌دهیم.

خسرو ابراهیمی صحبت‌هایش در این نشست را با خواندن غزلی از حافظ آغاز کرد و در طول نشست نیز تأکید داشت که انتخاب این غزل برای رساندن مفهوم صحبت‌هایش بوده است.

مترجم لوکا در ذوب‌آهن یک شهروند بوسنیایی است که زبان فارسی را با لهجه غلیظی بیان می‌کند و به گفته برخی خبرنگاران برای متوجه شدن صحبت‌های مترجم لوکا به مترجم دیگری نیاز بود.

اصغر فروتن، سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در این نشست مدعی شد که تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس با رقم‌های سنگین بازیکنان سایر تیم‌ها را جذب می‌کنند و به صورت نمونه تیم پرسپولیس برای به خدمت گرفتن پیام صادقیان یک میلیارد و 700 میلیون تومان پیشنهاد داده است.

هاشم سلطانی، مدیر فنی تیم‌های پایه سپاهان نیز که از حاضران در این نشست بود، باشگاه ذوب‌آهن را متعلق به کارگران کارخانه ذوب‌آهن دانست که در شرایط سخت کار می‌کنند.

پس از این صحبت‌ها، لوکا بوناچیچ نیز گفت که پدرش کارگر یک کارخانه کشتی‌سازی بوده و وی با شرایط سخت کارگری آشنایی دارد.

انتهای پیام/63006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول