اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام انتخابات

زمان خدمتگزاری فارغ از تعلق جناحی آغاز شد

فرماندار ابرکوه گفت: زمان رقابت‌های انتخاباتی به اتمام رسیده و باید فارغ از تعلقات جناحی در فکر خدمتگزاری به مردم بود.

زمان خدمتگزاری فارغ از تعلق جناحی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری ابرکوه اظهار داشت: حضور گسترده مردم با وجود توطئه‌ها و جنگ روانی که از ماه‌ها قبل توسط دشمنان صورت گرفته بود؛ اوج بصیرت مردم را نشان داد و جا دارد که از این وقت شناسی قدردانی کنیم.

وی عنوان کرد: باید به صورت ویژه از حضور 99 درصدی مردم ابرکوه در انتخابات که تاکنون سابقه نداشت، تشکر کنیم، با این حضور، حماسه سیاسی اتفاق افتاد و رعایت قانون و اخلاق‌مداری نیز جلوه‌های شایسته خود را نشان داد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه دیگر وقت رقابت‌های انتخاباتی به اتمام رسیده است، اظهار داشت: اکنون وقت کار و همدلی و خدمتگزاری به مردم فارغ از هرگونه تعلق جناحی است.

برزگرزاده با تبریک انتخاب اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: امیدواریم این عزیزان به فکر گره‌گشایی از کار مردم باشند و تلاش خود را مصروف پیشرفت شهرها و روستاها در زمینه‌های مختلف کنند.

توجه دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر تابستانی برای فراهم کردن امکانات برای مسافران، توجه به انجام امور اداری مردم در ماه مبارک رمضان، لزوم توجه ادارات مرتبط با موضوع اوقات فراغت به ارائه برنامه و تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به عنوان تنها نهاد ارائه کننده برنامه به فرمانداری، توجه ادارات به جذب اعتبارات خشکسالی تا پایان این ماه، لزوم ارائه پیشنهادات بودجه‌ای سال 92 ادارات و توجه به تکمیل پروژه‌های ناتمام و لزوم حمایت دیگر دستگاه‌ها از برنامه‌های ایجاد اشتغال در ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و تشکر از این دو نهاد بخش دیگری از سخنان فرماندار ابرکوه در این جلسه بود.

در این جلسه همچنین رئیس اداره بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه به بیان برخی از فعالیت‌های خود پرداختند.

تقدیر از مدیران بانک‌های ملت و توسعه تعاون شهرستان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه به دلیل همکاری در پرداخت وام‌های اشتغال، پایان بخش جلسه شورای اداری ابرکوه بود.

انتهای پیام/2464/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول