اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره خبر داد

فعالیت 96 دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی خرم‌دره

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: تعداد دانشجویان بسیجی علاقه‌مند به اردوهای جهادی در این شهرستان 96 نفر است.

فعالیت 96 دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی خرم‌دره

عسگر علی اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز اجرای اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی در استان خبر داد و اظهار کرد: اردوهای جهادی هفت روزه بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم‌دره با حضور تعدادی از علاقه‌مندان آغاز شده است.

وی هدف از فعالیت‌‌های دانشجویان بسیجی را کمک به محرومین روستاهای استان زنجان اعلام کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مناطق محروم روستاها از اواخر اردیبهشت‌ماه جاری در شهرستان خرم‌دره آغاز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه یک ساختمان محرومین در روستای «شویر» توسط گروه جهادی شهید صیادی شناسایی و بازسازی شده است، تصریح کرد: همچنین ساختمان دیگری در روستای «کمبود چشمه» توسط گروه جهادی ولایت بازسازی شده است.

وی تعداد دانشجویان بسیجی علاقه‌مند به اردوهای جهادی در مناطق شهرستان خرم‌دره را 96 نفر اعلام کرد و ادامه داد: اردوهای جهادی در تابستان و پاییز سال‌جاری در مناطق محروم و فاقد امکانات شهرستان خرم‌دره و خارج از شهرستان به انجام فعالیت می‌پردازند.

اسکندری خاطرنشان کرد: طرح اردوهای جهادی به منظور شناسایی افراد محروم با هدف محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و تقویت روحیه جهادی در بین دانشجویان بسیجی و عموم مردم اجرا می‌شود.

وی به اقدامات سال گذشته اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: دانشجویان بسیجی سه باب ساختمان در روستاهای شهرستان خرم‌دره را بازسازی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته هفت مورد تعمیرات، مرمت و کمک به خانواده‌های محروم به همت گروه‌های جهادی احداث و تحویل جامعه هدف شد.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول