اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم:

طرح جامع شهر دستجرد قم به تصویب رسید

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: طرح جامع تفصیلی شهر دستجرد استان قم (آخرین شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت استان قم) به تصویب مراجع استانی رسید.

طرح جامع شهر دستجرد قم به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسین صالحی گفت: شهر دستجرد به عنوان یکی از شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان قم آخرین شهری است که طرح جامع تفصیلی آن که مشتمل بر موضوعاتی از قبیل جمعیت پذیری، ساماندهی شبکه معابر، سطح و سرانه کاربری‌ها، تعیین محدوده و حریم و... است در مراجع استانی مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: طرح مذکور پس از انجام بررسی‌های لازم و بازدیدهای کارشناسی توسط کمیته فنی در جلسه مورخ هفتم اسفند ماه سال 91 به تایید کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی و متعاقبا در مورخ دوم خرداد ماه امسال به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: در حال حاضر مدارک مربوطه اعم از نقشه‌ها و گزارش‌ها به شورای‌ عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شده تا پس از بررسی و تصویب شورای مذکور طرح برای اجرا به استان ابلاغ شود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول