اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی:

مردم خراسان‌شمالی باید برکات پروژه‌های سفر رهبری را ببینند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی تاکید کرد: مردم استان باید برکات پروژه‌های سفر رهبری را به عینه مشاهده کنند.

مردم خراسان‌شمالی باید برکات پروژه‌های سفر رهبری را ببینند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری سه‌شنبه شب در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به اینکه نمایندگان استان نسبت به روند اجرا و پیگیری مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی دغدغه دارند، بر تشکیل کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان تاکید کرد.

وی ضرورت پیشرفت و توسعه استان و قرار گرفتن خراسان شمالی جزو 10 استان برتر به عنوان مطالبه رهبری را برشمرد و افزود: از این رو نباید تحقق این موضوع از سوی مسئولان دچار فراموشی شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با بیان اینکه انتظار ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس این است که مدیران اجرایی برای تحقق تمام مصوبات پیگیری و تلاش لازم را انجام دهند یادآور شد: در این راستا نباید هیچ مصوبه سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان بدون پیگیری و اجرا بماند.

وی بر ضرورت اجرای و تحقق مصوبات سفر رهبری در حوزه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: به طور حتم با اجرای مصوبات سفر رهبر انقلاب اسلامی در استان، شاخص‌های توسعه را ارتقا و خراسان شمالی را به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و برتر کشور تبدیل خواهد کرد.

به گزارش فارس، رهبر انقلاب اسلامی 19 مهر سال گذشته به مدت هشت روز مهمان مردم ولایت‌مدار خراسان شمالی بودند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تهیه طرح جامع خطرپذیری شهرهای این استان به ویژه بجنورد وآشخانه شد.

به گفته جعفری این شهرها به خاطر موقعیت جغرافیایی در معرض سیل و سایر حوادث قرار داشته قرار داشته که در صورت عدم توجه می‌تواند در آینده نیز خسارات سنگین‌تری بر جای بگذارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی همچنین بر پاسخگو بودن شهرداری بجنورد به مردم تاکید کرد و افزود: میزان رضایت‌مندی مردم از شهرداری مرکز استان قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه البته این را باید در کنار خدماتی که شهرداری به مردم ارائه کرده دیده شود متذکر شد: مردم به ویژه حواشی شهر از نحوه پاسخگویی شهرداری گلایه‌مند هستند از این رو باید در این زمینه تدبیر شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت:‌ باید به این مناطق از شهرهای استان توجه جدی شده و خدمات مطلوب ارائه شود.

انتهای پیام/63002/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول