اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با فارس:

افزایش ۴ برابری واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران طی ۳ ماه اول سال جاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر که در ۳ ماهه 92 نسبت به سال گذشته در روند واگذاری ها افزایش ۴ برابری را شاهدیم، گفت: بالغ بر ۲۵ هکتار زمین«زون‌بندی شده»در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.

افزایش ۴ برابری واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران طی ۳ ماه اول سال جاری

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعزامی به تبریز، محمدعلی عسگری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر که طی سه ماه ابتدایی سال جاری 25 هکتار زمین با زیرساخت‌های فراهم شده آن در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته‌ است، اظهار داشت: این میزان نسبت به سال‌های گذشته افزایش 4 برابری را نشان می‌دهد.

عسگری ادامه داد: این زمین‌ها به صورت زون‌‌بندی شده در اختیار فعالان اقتصادی مختلف در زمینه‌های مواد شیمیایی، صنایع غذایی و فلزی قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، پیش از این مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز مراحل اجرایی و عملیاتی شهر صنعتی بعثت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه خبر داده و گفته بود به دلیل اهمیت و وسعتی که این شهر صنعتی دارد و همچنین لزوم پیش‌بینی‌های اصولی برای استقرار صنایع مختلف مراحل مطالعاتی این شهر صنعتی به صورت ریز و با دقت بالا انجام گرفت که این دقت زمان آغاز مراحل اجرایی آن را افزایش داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول