اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آرادان:

برنامه‏های تقویت‏ بصیرت در دانش‏آموزان اجرا شود

فرمانده سپاه شهرستان آرادان گفت: بسیج تقویت کننده بصیرت در دانش‏آموزان است و برنامه‏های ارتقای‏ بصیرت در دانش‏آموزان باید به دقت اجرا شود.

برنامه‏های تقویت‏ بصیرت در دانش‏آموزان اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محسن شادلویی، عصر امروز در جلسه بسیج دانش‏آموزی که با حضور فرماندهی و جانشین فرمانده واحدهای مقاومت در دفتر بسیج دانش‏آموزی گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: به منظور بصیرت‏افزایی دانش‏آموزان باید نقاط قوت و ضعف برنامه‏های بسیج دانش‏آموزی را مورد بررسی قرار دهیم.

مسئول سابق بسیج دانش‏آموزی گرمسار افزود: بسیج دانش‏آموزی باید تلاش کند تا کیفیت برنامه‏های بسیج در سطح مدارس ارتقا یابد.

فرمانده سپاه شهرستان آرادان به ضرورت توجه به انحرافات جوانان اشاره و تصریح کرد: دانش‏آموزان سرمایه‏های ایران اسلامی هستند و باید روحیه معنویت را در آنان پررنگ‏تر کرد تا در مقابل اهداف دشمن کوتاه نیامده و منحرف نشوند.

شادلویی گفت: برنامه‏های بسیج دانش‏آموزی باید به گونه‏ای برگزار شود تا در ذهن دانش‏آموزان برای همیشه تداعی شده و تأثیرگذار باشد.

جوانان از اوقات فراغت به نحو احسن استفاده کنند

یک کارشناس مسائل اجتماعی نیز گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان، دانش آموزان از اوقات فراغت بیشتری برخوردارند و باید به نحو احسن از آن استفاده کنند.

شیما شهرزاد بیان کرد: با توجه به این شرایط، وظیفه مربیان حلقه‏های صالحین کمی سنگین‏تر از قبل خواهد شد؛ چرا که کلاس‏ها باید فعال‏تر شده و با استفاده از مهارت‏های آموزشی و فرهنگی زمینه برای اوقات فراغتی مطلوب و مفید فراهم شود.

وی افزود: با توجه به وجود حلقه‏های صالحین در سنین مختلف باید برنامه‏های جذاب و جالب برای جوانان در نظر گرفته شود.

این کارشناس مسائل اجتماعی عنوان کرد: ضرورت برنامه‏ریزی اصولی برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، بسیجیان و دیگر علاقه‏مندان امری بدیهی است.

شهرزاد با اشاره به در نظر گرفتن برنامه‏های دینی و مذهبی بیان کرد: رشد و تعمیق مبانی دینی، اخلاقی و رفتاری نوجوانان و جوانان در گرو برنامه‏ریزی اثربخش برای غنی‏سازی اوقات فراغت نوجوانان است.

وی اشاره کرد: مربیان حلقه‏ها باید تمام تلاش خود را بکنند تا در فرصت مناسب تابستان، اوقات فراغت دانش‏آموزان را به نحو احسن پر کنند.

این کارشناس مسائل اجتماعی تصریح کرد: ورود بسیجیان به عرصه‏های فنی و تخصصی موجب یادگیری آنان در رشته‏های تخصصی و ایجاد زمینه اشتغال برای آنها می‏شود.

شهرزاد با اشاره به لزوم توجه جدی به دانش‏آموزان کنکوری و المپیادی افزود: برای تقویت بسیجیان در میادین علمی باید کنکورهای آزمایشی برگزار کنیم تا رشد و ارتقای لازم و کیفی را برای آنها فراهم کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول