اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‎ کل دادگستری استان لرستان:

واحدهای تولیدی در لرستان باید حمایت شوند

رئیس‎ کل دادگستری استان لرستان گفت: واحدهای تولیدی در لرستان باید حمایت و سرمایه به طرف تولید سوق پیدا کند.

واحدهای تولیدی در لرستان باید حمایت شوند

‌به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر بدری عصر امروز در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، و معادن خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه شریان حیاتی واحدهای تولیدی سرمایه است، گفت: مسئله اقتصاد امروز یک مسئله‌ پیچیده‌ است.

وی با بیان اینکه دولت به خوبی از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کرده افزود: دولت در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی در این راستا دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده است، تا از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کند.

بدری تأکید کرد: برای اینکه در استانی همچون لرستان امکان تهیه و تولید مصالح ساختمانی، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و خدماتی وجود دارد، ضروری است، لیستی از آن‌ها تهیه و برای ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی به دادستان خرم‌آباد تحویل داده شود.

رئیس‎کل دادگستری استان لرستان گفت: شریان حیاتی واحدهای تولیدی، سرمایه است و تا زمانی که سرمایه به طرف تولید سوق پیدا نکند، در خصوص حمایت از تولید راه به جایی نمی‌بریم.

در ادامه دادستان خرم‌آباد با تأکید بر اینکه در لرستان مشکل امنیتی وجود ندارد، گفت: فضای موجود استان لرستان برای کسب و کار آماده است و ما از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم، تا از ظرفیت موجود استفاده کنند.

سعید رازانی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید از تولیدات داخلی و استانی استفاده کنند، تا موجب شکوفایی اقتصاد و رونق تولیدات داخلی استان شود.

وی تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران لرستان را گامی مهم در جهت شناسایی نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و مشکلات و نارسایی‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان برشمرد.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه نیاز به نقدینگی بنگاه‌های تولیدی 10برابر شده است، گفت: این در حالی است که امکان پرداخت تسهیلات بانکی‌ بانک‌ها به شدت کاهش یافته است.

حسین سلاحورزی با تأکید بر اینکه از ظرفیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران لرستان برای رونق و تسهیل شرایط کسب و کار استفاده می‌کنیم، افزود: با ارائه‌ راه‌حل مناسب و قانونی باید استفاده حداکثری از تولیدات استان در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: تقویت توان تولید لرستان مسائل اجتماعی موجود استان را مرتفع می‌کند.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول