اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری و صدا و سیما

صدای شهر اخلاق در شبکه استانی شنیده می‏شود

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: برنامه رادیویی «صدای شهر اخلاق» به همت شهرداری و صدا و سیما در شبکه استانی سمنان شنیده می‏شود.

صدای شهر اخلاق در شبکه استانی شنیده می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد بهرامی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اجرای برنامه رادیویی «سمنان، شهر اخلاق» با هدف گسترش فرهنگ شهروندی در سمنان آغاز شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان افزود: برنامه رادیویی «سمنان، شهر اخلاق» با بخش‌های «من یک شهروندم»، «سمنان امروز»، «137» و «گفت‏وگو» به موضوع فرهنگ شهروندی، خبرهای مرتبط با شهرداری سمنان، پیگیری پرسش‌ها و درخواست‌های مردمی از شهرداری، آشنایی با قوانین و مقررات شهرداری و گفت‏وگو با کارکنان شهرداری می‌پردازد.

وی بیان کرد: این برنامه 20 دقیقه‌ای با مشارکت شهرداری سمنان تولید و در روزهای زوج از ساعت 8.40 تا 9 صبح از صدای سمنان تا پایان امسال پخش می‏شود.

وی گفت: حسین قدرت‌آبادی تهیه‌کننده و علیرضا امینیان نویسنده، گوینده و مشاور این برنامه است و حسین خلیل‌نژاد نیز تهیه آنونس‌های این برنامه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/2249/ت10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول