اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

عضو جریان مردمی مصر در گفت‌وگو با فارس:

مرسی پیش از پایان مهلت 48 ساعته از قدرت کنار برود

یکی از اعضای ارشد جریان مردمی مصر با اشاره به مهلت 48 ساعته نیروهای مسلح مصر به رئیس جمهور برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم، گفت: محمد مرسی باید پیش از پایان این مهلت کنار برود.

مرسی پیش از پایان مهلت 48 ساعته از قدرت کنار برود

«عمر الشال» عضو ارشد جریان مردمی مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، تاکید کرد: مرسی باید پیش از پایان مهلت 48 ساعته ارتش برای پاسخگویی به خواسته های مردم و توافق با مخالفان، از قدرت کنار برود زیرا بحران موجود فقط با کناره گیری فوری او از قدرت به نشانه احترام به خواست مردم و جلوگیری از خونریزی در کشور، حل و فصل می شود.

اخوانی ها اوضاع کنونی را درک کنند

وی افزود: فراخوان اخوان المسلمین مصر برای تجمع گسترده در واکنش به تجمع مخالفان، کشور را وارد گردونه هرج و مرج و خشونت می کند در حالی که آنان باید اوضاع کنونی را به خوبی درک کرده و بدانند که میلیون ها مصری در استانهای مختلف و شهرهای کوچک و بزرگ و حتی روستاها به خیابانها آمده و کناره گیری مرسی را خواستار هستند پس اخوانی ها دیگر منتظر چه هستند؟

الشال تصریح کرد: استعفای تعدادی از وزیران از کابینه هشام قندیل در پی درک صحیح آنان از اوضاع تاریخی و حساس کنونی کشور صورت گرفته و آنان نشان دادند که حامی خواست و اراده مردم هستند و دریافتند که نه نخست و زیر و نه رئیس جمهور قادر به کنترل خشونت مردم و پایان آن نیستند.

وی در توضیح این مطلب گفت: وزیران مستعفی در این شرایط ترجیح دادند در صفوف مردمی که به حاکمان مشروعیت می بخشند قرار گیرند تا در صف حاکمانی که قادر به اداره کشور نیستند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول