اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت

اجرای عملیات جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در آذرشهر

فرماندهی انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، عملیات جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در شهرستان آذرشهر به اجرا درآمد.

اجرای عملیات جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، سید لطیف حسینی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسواران متخلف، ماموران پلیس راهور شهرستان و عوامل یگان امداد اقدام به جمع‌آوری موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش و فاقد پلاک کردند که در این عملیات تعداد 52 دستگاه موتورسیکلت جمع‌آوری و تحویل پارکینگ شد.

وی تاکید کرد: تصادفات موتورسیکلت و خسارات ناشی از آن جبران‌ناپذیر بوده و پلیس شهرستان نیز برای جلوگیری از خطرات ناشی از آن و پایین آوردن خسارات جانی و مالی، تمام توان خود را به کار گرفته و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌کند.

فرماندهی انتظامی شهرستان آذرشهر در ادامه گفت: دارندگان موتورسیکلت‌ها حتماً اقدام به شماره‌گذاری کرده و هنگام پارک ضمن رعایت نکات ایمنی از قفل و زنجیر استفاده کنند و از گذاشتن وسیله نقلیه خود در نقاط خلوت خودداری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: موتورسیکلت از خطرناک‌ترین وسائل نقلیه‌ای است که هنگام تصادف در حد بالایی تلفات جانی را به خود اختصاص داده است که با رعایت قوانین و مقررات راهور درصد تلفات جانی و مالی به شدت کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/60001/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول