اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نباید با تعصب‌های بی‌جا منافع استان و حتی ملی را به خطر بیندازیم

بخشی‌نگری و عدم تدبیر دلایل اصلی حوادث اخیر در شهرک شهید سلیمی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی‌نگری و عدم تدبیر دلایل اصلی حوادث اخیر در شهرک شهید سلیمی است.

بخشی‌نگری و عدم تدبیر دلایل اصلی حوادث اخیر در شهرک شهید سلیمی

میرهادی قره‌سیدرومیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اینکه عده‌ای از افراد به دنبال سوءاستفاده از این شهرک صنعتی برای مقاصد خاص خود هستند، افزود: اینکه به خاطر نصب یک تابلو تعدادی از افراد یک بخش و شهر ادعاهای واهی کنند، جای تاسف دارد.

وی افزود: متاسفانه در این مورد مدیران و مسئولان مربوطه تدبیر و درایت کافی را انجام نداده‌اند.

قره‌سیدرومیانی با اشاره به اینکه کسانی که در مورد این حادثه کوتاهی کرده‌اند باید جوابگو باشند، گفت: موضوع در حال پیگیری از طریق وزارت کشور و سایر نهادهای ذیربط است و باید با مخلان امنیت و عاملان این حرکت ناشایست که باعث سلب آسایش هموطنان شده‌اند برخورد شود.

قره‌سیدرومیانی تاکید کرد: هیچ کدام از کسانی که به عنوان عاملان این حادثه شناخته می‌شوند مورد پیگرد و یا برخورد قانونی از سوی مسئولان مربوطه قرار نگرفته‌اند و حتی اقداماتی از سوی این افراد به عنوان عمل غیرقانونی همچون نصب تابلو بر سر در شهرک شهید سلیمی و یا بتن‌ریزی در اطراف این مجموعه از بین نرفته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر منافع استانی اشاره و گفت: نباید با تعصب‌های بی‌جا منافع استان و حتی ملی را به خطر بیندازیم.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: اگر مجموعه به نام شهرک سلیمی در نقطه‌ای از استان احداث شده متعلق به تمام هموطنان و حتی ایران اسلامی است و احداث آن در منطقه‌ای خاص که به همت همه مسئولان از مدیران تا نمایندگان صورت گرفته نمی‌تواند دال بر تعلق آن صرفا به آن منطقه باشد.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول