اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه موج استعفاها در مصر

استعفای مشاور نظامی مرسی/ اصرار وزیر گردشگری بر کناره‌گیری

در ادامه استعفای شخصیت‌های مصری از مناصب خود به نشانه همبستگی با معارضان، «سامی عنان» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش مصر نیز از مقام خود استعفا داد.

استعفای مشاور نظامی مرسی/ اصرار وزیر گردشگری بر کناره‌گیری

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه ماهواره‌ای «دریم» گزارش داد که مهندس «حسن رفاعی» استانداری اسماعیلیه از منصب خود استعفا داد.

بر اساس این گزارش، «سامی عنان» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش مصر نیز که اکنون عضو هیئت مشاوره رئیس جمهور است، استعفا کرد و در همین رابطه «هشام زعزوع» وزیر گردشگری نیز بر اصرار خود برای استعفا تاکید کرد.

وی پس از خروج از سازمان سرمایه‌گذاری در پاسخ به سوالی درباره استعفایش به همراه سه وزیر دیگر اظهار داشت: ما از سمت خود استعفا داده و بر استعفای خود اصرار داریم؛ همه ما فدای مصر، مصلحت مصر مهم‌تر از همه چیز است.

پایگاه الیوم السابع نیز به نقل از برخی منابع آگاه گزارش داد که رایزنی بین نمایندگان الازهر در مجلس شورا به منظور استعفای آنها به نشانه همبستگی با خواسته‌های ملت در جریان است.

بر اساس این گزارش ، یک عضو مجلس شورا از طریقت صوفی نیز به نشانه همبستگی با خواسته‌های ملت از سمت خود استعفا کرد.

این در حالی است که مرسی امروز در مقر گارد ریاست جمهوری با «هشام قندیل» نخست‌وزیر دیدار و تاکید کرد که با استعفای وزرا موافقت نکند.

منابع خبری گزارش دادند که پنج وزیر اعم از وزرای امور حقوقی، پارلمانی، محیط زیست، گردشگری و ارتباطات به نشانه همبستگی با معارضان از سمت خود استعفا داده‌اند اما قندیل استعفای آنها را نپذیرفته است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول