اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرانس ۲۴: مخالفان مرسی به «حمایت ارتش» امیدوارند

مخالفان رئیس‌جمهور مصر باور دارند که ارتش مصر وزن خود را پشت سر آنها قرار خواهد داد و موازنه قدرت را علیه مرسی تغییر می‌دهد.

فرانس ۲۴: مخالفان مرسی به «حمایت ارتش» امیدوارند

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری فرانس 24 در ضمن یکی از گزارش‌های خود از اعتراضات و ناآرامی‌های مصر، ضمن پیش‌بینی از رخ‌داد یک بن‌بست در اثر این اعتراضات این سوال را مطرح کرده است ارتش مصر که نیروهای خود را در اطراف شهرها مستقر کرده است، آیا به نفع هیچ‌یک از طرفین وارد میدان خواهد شد یا خیر؟

بر اساس این گزارش، معترضین باور دارند که ارتش مصر وزن خود را پشت سر آنها قرار خواهد داد و موازنه قدرت را علیه مرسی تغییر می‌دهد.

از سوی دیگر، روز یکشنبه و در کشاکش اعتراضات، تقریبا اثری از پلیس مصر نبود. برخی از افسران مصری به فرماندهان خود گفته‌اند که از اخوان‌المسلمین در برابر اعتراضات دفاع نمی‌کنند.

معترضین مصری گفته‌اند که تا زمان استعفای مرسی، خیابان‌ها را ترک نمی‌کنند و سازمان‌دهندگان اعتراضات خواستار اعتصابات کارگری شده‌اند اما مرسی امیدوار است که روند اعتراضات از درون دچار رکود شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول