اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان آخرین خشمگینی:

دخیل کردن تماشاگر در اجرا قابلیت تئاتر خیابانی است

کارگردان آخرین خشمگینی گفت: دخیل کردن تماشاگر در اجرا قابلیت تئاتر خیابانی است

دخیل کردن تماشاگر در اجرا قابلیت تئاتر خیابانی است

ابوالفضل شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تئاتر آخرین خشمگینی که تنها کار خیابانی در چهارمین جشنواره نمایش‎های کمدی اصفهان است، اظهار کرد: داستان آخرین خشمگینی داستان عوامل یک فیلم اعم از کارگردان، تهیه کننده، صدابردار، تصویر بردار، نورپرداز و مجری است که می‌خواهد در مورد خشم گزارش تهیه کنند، برنامه ساعت قرار است به پخش است.

وی افزود: اما به علت خستگی برنامه آنها به پخش نمی‎رسد و بعد به این نتیجه می‎رسند که اگر خسته نمی‎شدند، کار آنها به پخش می‎رسید.

کارگردان آخرین خشمگینی ادامه داد: سازمان رفاهی تفریحی حامی این کار بوده است که با توجه به موضوعات شهروندی که توسط این نهاد دنبال می‎شود، آخرین خشمگینی در ژانر خشم برای این جشنواره انتخاب شد.

وی تصریح کرد: محمد عبدلی، بهنام راهنمایی، شاپور شفیعی، محمد دوستی بازیگران این کار هستند و ابوالفضل شریفی نویسنده و کارگردان آخرین خشمگینی است.

شریفی گفت: تئاتر خیابانی دارای یک اجرای خاص است و یکی از قابلیت‎های تئاتر خیابانی این است که تماشاگر در آن دخیل باشد و در این کار نیز اینچنین اتفاق می‎افتد.

وی ادامه داد: در این کار در برخی موارد از تماشاگر برای اجرا نیز کمک گرفته می‎شود، که این از نکات جذاب تئاتر خیابانی است.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول