اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز خطاب به منتخبان شورای شهر:

بر محور عدالت‌خواهی حرکت کنید/ مردم مهریز به شما دل بسته‌اند

امام جمعه مهریز در جمع منتخبان شورای شهر مهریز گفت: به یقین مردم مهریز پس از یک دوره طولانی که نواقص فراوانی را تحمل کردند، به شما دل بسته و به شما امید دارند.

بر محور عدالت‌خواهی حرکت کنید/ مردم مهریز به شما دل بسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان، ظهر امروز در دیدار با منتخبان شورای اسلامی شهر مهریز ضمن تبریک انتخاب شایسته اعضای جدید برای خدمت به مردم فهیم و شرافتمند مهریز، با توصیه به اعضای منتخب شورای شهر بر خدمت خالصانه به مردم و پیاده کردن عدالت در این منطقه اظهار داشت: امام زمان (عج) می‌آید تا عدالت اجتماعی را برقرار کند و ظلم ستیزی کند، بنابراین حالا که مردم با شما دست بیعت داده و انتخابتان کرده‌اند، شما هم دست در دست امام زمان نهاده و با او بیعت کنید و بر محور و مدار عدالت خواهی و ظلم ستیزی ایشان حرکت کنید.

وی با برشمردن اهمیت برخی مواهب خدادادی در مهریز نظیر منابع طبیعی، زمین‌ها و انفال و ثروت‌های عمومی در کنار مردمی خوب و نجیب و فهیم اضافه کرد: هر جا ظلم است با آن ستیز کنید و من به شما می‌گویم اگر شما راه و مسیر درستی را طی کنید و با مردم صداقت داشته باشید، عده زیادی از مردم جان خود را فدای شما می‌کنند و با شما دوست واقعی می‌شوند و وقتی شما پشتیبانی مردم را داشته باشید، خدا هم با شما خواهد بود و این اوج مراتب خدمت و نوکری برای مردم را برای شما هدیه خواهد آورد در نتیجه در قلوب مردم جای می‌گیرید.

برهان با اشاره به برخی اختیارات شوراها در رفع مسائل و مشکلات شهری خاطرنشان کرد: اقبال مردم به شما روی آورده و به یقین مردم مهریز پس از یک دوره طولانی که نواقص و ضعف‌های فراوانی را تحمل کردند، به شما دل بسته و به شما امید دارند تا با تلاش و فعالیت روز افزون شما مسائل و معضلات مختلف مربوط به شهر مهریز روز به روز کمتر شود.

در این دیدار، اعضای منتخب شورای شهر با اعلام آمادگی برای استفاده از رهنمودهای امام جمعه مهریز بر انجام جلسات مستمر برای گزارش‌دهی فعالیت‌ها و تعامل هر چه بیشتر با وی و دیگر مسئولان شهرستان تأکید کردند.

انتهای پیام/90005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول