اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

2 افسر شکنجه‌گر بحرینی از اتهام شکنجه 6 کادر پزشکی تبرئه شدند

دادگاه کیفری رژیم بحرین دو افسر شکنجه‌گر این رژیم را از اتهام شکنجه کردن شش کادر پزشکی تبرئه کرد.

2 افسر شکنجه‌گر بحرینی از اتهام شکنجه 6 کادر پزشکی تبرئه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، دادگاه کیفری سوم بحرین امروز دوشنبه یک افسر مرد و یک افسر زن متهم به شکنجه کردن شش کادر پزشکی در جریان بازداشت آنها را تبرئه کرد.

مدیرکل بخش اطلاع رسانی امنیتی وزارت کشور بحرین در دادگاه گفته بود که وی دکتر علی العکری را به همراه متهم اول پرونده در جریان دیدار از اداره کل تحقیقات جنایی در دوره برقراری حالت فوق العاده در بحرین دیده بود.

مدیرکل بخش اطلاع رسانی امنیتی وزارت کشور بحرین این امر را که العکری تحت هرگونه شکنجه‌ای قرار گرفته است بلکه رابطه خوبی با متهم اول این پرونده داشته است و حتی از وی سیگار درخواست کرده است.

این مسئول بحرینی افزود که وی دکتر جلیله العالی را در جریان دوره بازداشتش مشاهده کرد و هیچ گونه آثار شکنجه‌ای در وی نبود و این دکتر از وی خواسته است تا برخی لوازم ضروری را در دوره بازداشت برایش مهیا کند.

این در حالی است که سازمان‌های حقوق بشری بحرینی و بین‌المللی با ارائه اسناد و مدارکی ثابت کرده‌اند تعدادی از معترضان بعد از آغاز جنبش اعتراضی مردم از فوریه سال 2011 میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم بحرین شکنجه شده و از آنها اعتراف گیری شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول