اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اعزام مبلغ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

تشکیل حلقه‏های معرفتی و بصیرتی در بسیج طلاب با جدیت دنبال می‏شود

مسئول اعزام مبلغ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: تشکیل حلقه‏های معرفتی و بصیرتی در بسیج طلاب با جدیت دنبال می‏شود تا این قشر نیز بتواند به وظایف اصلی خود به خوبی عمل کند.

تشکیل حلقه‏های معرفتی و بصیرتی در بسیج طلاب با جدیت دنبال می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام حسین پناهی پیش از ظهر امروز در سرکشی مسئولان بسیج طلاب و روحانیون کشور از حوزه بسیج شهید مطهری شاهرود که با حضور مسئولان بسیج طلاب و روحانیون استان و شاهرود برگزار شد، از فعالیت‏های انجام شده در بسیج طلاب و روحانیون شاهرود قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: فعالیت‏های انجام شده در سطح خوبی قرار دارد و باید از همه دست‏اندرکاران در این زمینه قدردانی کرد.

مسئول اعزام مبلغ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور افزود: تمام تلاش سازمان بسیج در برهه کنونی، تربیت و ارتقای معرفت و بصیرت در جامعه با تشکیل حلقه‏های صالحین بوده که برگرفته از حلقه‏های درسی و مباحثه طلاب است.

پناهی خاطرنشان کرد: باید تشکیل حلقه‏های معرفتی و بصیرتی در بسیج طلاب نیز با جدیت دنبال شود؛ چرا که طلاب و روحانیون مبلغ اسلام و دین در جامعه و مدافع اصلی اسلام ناب هستند.

وی تصریح کرد: جامعه امروز ما و حتی دنیا تشنه دین و مکتب الهی است و باید با کار و تربیت خود بتوانیم جامعه را به درک درست دین و شریعت رهنمون سازیم و تلاش دشمنان را در القای تفکرات انحرافی ناکام بگذاریم.

مسئول اعزام مبلغ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: بسیج طلاب و روحانیون باید تولید اندیشه و تفکر اسلامی و تزریق آن در جامعه را در جهت رشد معرفتی و تربیتی آحاد جامعه در دستور کار قرار دهد.

ایجاد شبکه منسجم خبرنگاری در بسیج طلاب و روحانیون

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود نیز در این مراسم، گزارشی از فعالیت‏های صورت گرفته در سطح پایگاه‏های بسیج طلاب و روحانیون ارائه کرد.

حجت‏الاسلام عباسعلی ترشیزی با اشاره به برنامه‏های برگزار شده و همکاری با سازمان‏ها و نهادهای دولتی و غیردولتی اظهار کرد: برگزاری حلقه‏های صالحین در حوزه و پایگاه‏ها، تشکیل مجمع طلاب و علمای شهرستان، تشکیل شورای اندیشه و هم‏فکری، اعزام روحانی به اردوهای راهیان نور، حرم امام خمینی(ره) و اردوهای جهادی از مهم‏ترین برنامه‏های بسیج طلاب شاهرود است.

در این سرکشی، نقاط ضعف و قوت برنامه‏های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهاداتی در جهت انجام بهتر برنامه‏ها در سطح کشوری به مسئولان بسیج طلاب کشور ارائه شد.

مهم‏ترین این پیشنهادها، ایجاد شبکه منسجم خبرنگاری در بسیج طلاب و روحانیون جهت انعکاس برنامه‏ها بود.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول