اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاون هیگ: ثبات بحرین در گرو اصلاحات مؤثر است

وزیر امور خاورمیانه و شمال آفریقای دولت انگلیس در دیدار با مسئولان بحرینی گفت که ثبات و شکوفایی بحرین در گرو اجرای اصلاحات مؤثر در این کشور است.

معاون هیگ: ثبات بحرین در گرو اصلاحات مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، «الیستر بیرت» وزیر امور خاورمیانه در بیانیه صادره از وزارت خارجه انگلیس با اشاره به روابط مستحکم اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس گفت: من به ولیعهد و وزیران بحرینی التزام انگلیس به حمایت از بحرین در برنامه اصلاحاتی اش را تاکید کردم. درحالیکه در برخی از زمینه‌ها پیشرفتی حاصل شده است، زمینه ای زیاد دیگری وجود دارد که باید پیشرفتی در آن‌ها حاصل شود؛ بویژه در خصوص بهبود وضعیت حقوق بشر و اصلاح قضایی.

وی افزود: انگلیس اعتقاد راسخ دارد که ثبات و شکوفایی بحرین در گرو اجرای اصلاحات موثر است و من دولت و جمعیت‌های سیاسی و رهبران جامعه را ترغیب می کنم که ماه مبارک رمضان را به عنوان فرصتی برای تامل و تسامح و آشتی به منظور ادامه گفتگو و تقویت اعتماد و جلوگیری از خشونت غنیمت بشمرند.

الیستر بیرت همچنین در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اینترنت گفت: وزیران امور خارجه اروپا از برگزاری گفت‌وگویی عمیق تر درباره موضوعات بشر با شرکای خود در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول