اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

سخنگوی حزب آزادی و عدالت در گفت و گو با فارس:

هرج و مرج طلبان به دنبال شعله ور کردن آتش آشوب در مصر هستند

سخنگوی حزب آزادی و عدالت تاکید کرد که این حزب اوضاع جاری در مصر را پیگیری می کند و حق همه در آزادی بیان را محترم می داند اما هشدار رئیس جمهور در مورد هرج و مرج در کشور را باید جدی گرفت.

هرج و مرج طلبان به دنبال شعله ور کردن آتش آشوب در مصر هستند

«محمد زیدان» سخنگوی حزب آزادی و عدالت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره اظهار داشت: این حزب اوضاع جاری مصر را تحت نظارت داشته و حق آزادی بیان را محترم می داند اما باید هشدار رئیس جمهور مبنی بر اینکه در صورت ترک قدرت، هرج و مرج کشور را در برمی گیرد، جدی گرفت.

وی در توضیح این مطلب افزود: هشدار رئیس جمهور با توجه به روند جاری در  کشور بوده و به تظاهرات مسالمت آمیز ارتباطی ندارد بلکه با توجه به هرج و مرج طلبان و تلاش آنان برای سوء استفاده از اوضاع موجود به منظور شعله ور کردن ناامنی در کشور اعلام شده است.

تلاش برای انقلاب معکوس

زیدان در ادامه گفت: تجمع کنندگان در میدان التحریر فقط نیروهای انقلابی نیستند بلکه در بین آنان تعداد زیادی از سران حزب ملی حضور دارند که به تحریک تظاهرات کنندگان اقدام کرده و در تلاش برای تقویت انقلاب معکوس و ایجاد نظامی شبیه نظام سرنگون شده مبارک هستند.

وی تاکید کرد: مصر از مرحله انقلاب یا قانونی کردن آن به سمت مرحله تقویت و اجرای قانون اساسی در حرکت است به ویژه اینکه پیش از این ملت مصر قانون اساسی را تایید کردند از همین رو همه باید به خواست و نظر مردم احترام گذاشته و خود را برای انتخابات پارلمانی آماده کنیم و چنانچه اکثریت با قانون اساسی مخالف هستند این حق آنان است که در آن اصلاحاتی صورت گرفته و دولت تشکیل شده و حتی رئیس جمهور بر اساس اقدامات قانونی برکنار شود که البته این بهترین راه حل برای نجات کشور از بحران کنونی است.

سخنگوی حزب آزادی و عدالت افزود: ما به دنبال تجمع در نقاط مختلف نبوده ایم و اینکه گروهی با رئیس جمهور موافق بوده و گروهی نیز مخالف او هستند، طبیعی است اما همه باید خشونت را کنار گذاشته و دیدگاههای خود را به شیوه مسالمت آمیز بیان کنند و مخالفان نیز باید به آتش کشیدن ساختمان های اخوانی ها در استان های مختلف را محکوم کنند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول