اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مشارکت «حمدین صباحی» در تظاهرات میدان التحریر/ تکذیب برکناری قندیل

موسس جریان مردمی و از رهبران برجسته جبهه نجات ملی معارض مصر با مشارکت در تظاهرات معارضان در میدان التحریر تاکید کرد که مرسی بزودی به خواست مردم کنار خواهد رفت.

مشارکت «حمدین صباحی» در تظاهرات میدان التحریر/ تکذیب برکناری قندیل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «حمدین صباحی» با حضور در میان تظاهرات‌کنندگان در میدان التحریر تاکید کرد: به مصر تبریک می‌گویم، مرسی با خواست ملت کنار خواهد رفت.

از سوی دیگر «ایهاب فهمی» سخنگوی ریاست جمهوری مصر شایعات مربوط به برکناری «هشام قندیل» نخست‌وزیر این کشور و تعیین «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع مصر به عنوان جانشین قندیل و یا انتقال اختیارات به مرسی را رد کرد. 

منابع خبری همچنین گزارش دادند که تظاهرات‌کنندگان مسیر مسجد النور که تعداد آنها به هزاران نفر می‌رسد، خود را به محیط اطراف کاخ الاتحادیه رسانده و با سر دادن شعارهایی علیه مرسی، براندازی نظام اخوان‌المسلمین را خواستار شدند.

معترضان مصری امروز همزمان با نخستین سالروز ریاست جمهوری مرسی در اعتراض به سیاست‌های وی و حکومت اخوان‌المسلمین در قاهره و چند شهر مصر تظاهرات برگزار کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول