اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محمد رعد:

مخالفان سلاح حزب‌الله به دنبال حاکمیت اسرائیل بر لبنان هستند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت کسانی که سلاح مقاومت را نمی‌خواهند، دانسته یا ندانسته به دنبال حاکمیت اسرائیل بر لبنان هستند.

مخالفان سلاح حزب‌الله به دنبال حاکمیت اسرائیل بر لبنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از النشره، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت که حزب‌الله به ثبات داخلی، گفت‌وگوها و همگرایی بین ساختارهای جامعه لبنان و حل مسایل داخلی در این کشور تمایل زیادی دارد.

وی در سخنانی در منطقه کفرحتی گفت: ما [حزب الله] روشی متمدنانه در روی باز و به رسمیت شناختن طرف‌های دیگر در پیش گرفته‌ایم تا کشور را از هر وابستگی به خارج حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت روی سلاح خود را تغییر نخواهد داد، خاطرنشان کرد که کسانی که سلاح مقاومت را در لبنان نمی‌خواهند، دانسته یا ندانسته به دنبال حاکمیت اسرائیل بر لبنان هستند.

رعد از این عده خواست تا اقدامات تمسخرآمیز و سادگی و فریب افکار عمومی در سیاست‌های خود را کنار بگذارند.

وی ادامه داد: اگر مقاومت در لبنان نبود، کسی در این کشور باقی نمی‌ماند که بتواند از پروژه دولت حرف بزند، این مقاومت بود که این فضا را در کشور برای برپایی دولتی قوی و عادل ایجاد کرد.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت خطاب به برخی عناصری که به دنبال خلع سلاح مقاومت هستند، گفت:‌ تک‌روی و روش شما در حذف دیگران تمامی فرصت‌هایی که ما در اختیار شما قرار دادیم را از بین برده و این فرصت‌های گرانبها را برای کشور از آن گرفته است، فرصت هایی که احتمالا جز در سایه تغییر روش‌های شما و قرار گرفتن شما در تحت چارچوب مقاومت و پذیرش معادله ارتش، ملت و مقاومت تغییر نخواهد کرد.

وی تاکید کرد کسانی که تصور می‌کنند لبنان بدون مقاومت و معادله سه‌گانه می‌تواند استقلال و تمامیت خود را حفظ کرده و به جامعه جهانی و کشورهای منطقه‌ای وابسته نباشد،‌ اشتباه می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول