اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد

شهرداری اراک امتیاز یک تیم فوتبال لیگ دسته یک را می‌خرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از توافق با شهرداری اراک به منظور خریداری تیم فوتبال در لیگ دسته یک خبر داد.

شهرداری اراک امتیاز یک تیم فوتبال لیگ دسته یک را می‌خرد

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به واگذاری تیم فوتبال استان به شهرداری اراک و سقوط این تیم به لیگ دسته دو در فصل گذشته، طبق توافقات صورت گرفته شهرداری موظف به خریداری امتیاز یک تیم دسته یکی است که در این راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته با اعضای شورا و شهرداری مسئولان شهرداری آمادگی خود را برای این خرید اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف هیئت فوتبال نظارت و بررسی عملکرد باشگاه‌ها و پیگیری امور حرفه‌ای باشگاه‌ها است که انتظار داریم هیئت فوتبال نیز در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و زمینه این انتقال را فراهم سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم با خریداری یک تیم خوب بتوانیم شاهد درخشش این تیم در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر باشیم چرا که این مهم حق مردم و جوانان این استان است.

ملکی تاکید کرد: حضور یک تیم فوتبال در لیگ برتر موجب ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح استان شده که خود زمینه توسعه سلامت روانی افراد را به دنبال دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انتخاب چهار نفر از معلمان و دبیران ورزشی استان به عنوان بازرسان اداره کل خبر داد و گفت: خانم‌ها نسترن فتوتی، مژگان صلواتی، محرابه ترکمانی و رفیعی به عنوان بازرسان این اداره کل انتخاب شده و مسئولیت نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی بانوان از جمله مسائل بهداشتی، امور مربوط به تمرین ورزشکاران، عملکرد مربیان، حفاظت از وسایل و تجهیزات، مسائل فنی و تخصصی و... را بر عهده دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: همچنین اخیرا عزیزا‌لله بهرامی به عنوان مشاور مدیرکل، سعید امجدی به عنوان مشاور امور اجرایی و علیرضا سیفوری به عنوان مشاور در امور جوانان انتخاب شدند.

انتهای پیام/87003/خ20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول