اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری کرمانشاه:

دستگاه قضایی از مرکز داوری اتاق بازرگانی حمایت می‌کند

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امیدواریم با تاسیس مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه شاهد موفقیت در این مرکز باشیم و ما از این نهاد حمایت می‌کنیم.

دستگاه قضایی از مرکز داوری اتاق بازرگانی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی مظفری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه، اظهار داشت: بنا به صحبت‌های ریاست قوه قضائیه در دوره قبل و دوره فعلی، دستگاه قضایی به ‌دنبال قضازدایی است.

*درصد بالایی از پرونده‌ها مربوط به ادارات دولتی است

مظفری با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی به‌دنبال حل مشکلات مردم است، ادامه داد: درصد بالایی از پرونده‌ها مربوط به ادارات دولتی است و اگر مدیران کار خود را درست انجام دهند، نباید چنین وضعیتی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه آزاد بودن قضاوت حرف و حدیث‌هایی به‌ دنبال دارد، تاکید کرد: باید تلاش کرد و مراقب بود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه عنوان کرد: امیدواریم با تاسیس مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه شاهد موفقیت در این مرکز باشیم و ما از این نهاد حمایت می‌کنیم.

*افتتاح مرکز داوری یک امر ضروری است

عضو مرکز داوری اتاق ایران نیز در این مراسم تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان اقتصادی به‌هنگام آسیب‌دیدگی مالی، حضور در مراکز قضایی است.

سید ضیاء‌الدین خرم‌شاهی افزود: طولانی بودن مسیر قانونی و موضوع حفظ شأن فعالان اقتصادی از عمده‌ترین دلایل برای ایجاد مشکل در مراجعه فعالان اقتصادی به مراکز قضایی است.

خرم‌شاهی پرونده‌های اقتصادی را دارای ظرافت خاص عنوان کرد و ابراز داشت: بررسی این پرونده‌ها نیاز به دقت زیادی دارد.

وی افتتاح این مرکز داوری را یک امر ضروری دانست و اعلام کرد: این مراکز دارای پشتوانه محکم حقوقی است و انتخاب داور توسط طرفین دعوا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول