اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

دفتر داوری امروز افتتاح می‌شود / آغاز به کار از فردا

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اعلام اینکه امروز دفتر داوری افتتاح می‌شود و از فردا شروع به کار می‌کند، گفت: امسال تاسیس دفتر داوری و همکاری بیشتر با کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در دستور کار قرار گرفته است.

دفتر داوری امروز افتتاح می‌شود / آغاز به کار از فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز داوری که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امسال تاسیس دفتر داوری و همکاری بیشتر با کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه امروز دفتر داوری افتتاح می‌شود و از فردا شروع به کار می‌کند، گفت: مرکز داوری پتانسیلی است که به دلایل مختلف تاکنون به آن پرداخته نشده و می‌تواند به مردم و دستگاه قضا کمک کند.

کاشفی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی وجود مرکز داوری را به طور گسترده انجام می‌دهیم، گفت: در کشور شرایط ویژه‌ای داریم و فشارهایی بر اقتصاد کشور وارد شده و دشمنان نقشه‌های بسیاری در این زمینه طرح‌ریزی کرده‌اند که باید با همراهی و هم‌دلی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز حضور قوه قضائیه و سایر قوا در کنار هم به شدت احساس می‌شود و یک نیاز اساسی است تا قوانین به شکل درست تدوین و اجرا شوند و نظارت به شکل صحیح صورت گیرد.

وی ادامه داد: پس از انتخابات شاهد شور و نشاط خاصی در کشور هستیم و این فضا باید به سمت اجرایی ‌شدن پیش رود و مشکلات فعالان اقتصادی را می‌توان با همکاری دستگاه قضا حل کرد.

انتهای پیام/2700/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول