اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد بوشهر تأکید کرد

لزوم کنترل مداوم مصالح ساختمانی مصرفی بوشهر

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خواستار کنترل مداوم مصالح ساختمانی مصرفی استان بوشهر در واحدهای تولیدی و سطح بازار شد.

لزوم کنترل مداوم مصالح ساختمانی مصرفی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در حاشیه نشست کمیته‌ استانداردسازی مصالح مرتبط با صنعت ساختمان با اشاره به مشکلات این صنعت در استان بر لزوم حمایت از بخش تولید به‌ویژه تولیدکنندگان فرآورده‌های ساختمانی استاندارد، تأکید کرد.

وی با اشاره به مصوبات ماده 155 برنامه توسعه اظهار داشت: پیگیری اجرای مصوبات ماده 155 برنامه توسعه مبنی بر رعایت الزامات استاندارد در پروژه‌های فنی و عمرانی از دیگر مصوبات جلسه بود که با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار اعضا قرار گرفت و مقرر شد مراتب برای پیگیری و کنترل بیشتر به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با مهم برشمردن همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مربوطه گفت: در این جلسه که با حضور نمایندگانی از اداره کل استاندارد بوشهر، آزمایشگاه فنی و مادر تخصصی مکانیک خاک و دفتر فنی استانداری بوشهر در محل استانداری برگزار شد، مقرر شد دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در خصوص مصوبات کمیته استانداردسازی مصالح ساختمانی به منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر ارائه کنند.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول