اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

حمله خمپاره‌ای افراد مسلح به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پنبه‌ریسی ریف دمشق

حمله خمپاره‌ای افراد مسلح به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پنبه‌ریسی سوریه در ریف دمشق موجب وقوع آتش سوزی در انبار «پنبه طبی» این شرکت شد.

حمله خمپاره‌ای افراد مسلح به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پنبه‌ریسی ریف دمشق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، گروه‌های مسلح روز گذشته یک گلوله خمپاره به ساختمان «شرکت الخماسیه» که از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های پنبه‌ریسی سوریه و در منطقه «القابون» در ریف دمشق به شمار می‌آید، موجب وقوع آتش سوزی در انبار پنبه طبی آن و از بین رفتن تمام پنبه‌های موجود در این انبار شد.

اگرچه نیروهای آتش نشانی و دفاع مدنی به سرعت در منطقه حاضر شدند و تلاش کردند تا آتش سوزی را کنترل و مهار کنند، با این حال خسارات مادی وارده به این شرکت بسیار زیاد برآورد شده است.

شرکت الخماسیه از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های پنبه ریسی و ریسندگی و بافندگی در سوریه به شمار می‌آید و در جوار منطقه «جوبر» قرار دارد که شاهد تنش‌های امنیتی و درگیری‌های شدید نیروهای ارتش سوریه با افراد مسلح است.

این درحالی است که افراد مسلح یک گلوله خمپاره نیز به منطقه مسکونی «التجاره» در دمشق شلیک کردند که بر اثر آن دو کودک زخمی شدند.

از سوی دیگر و از استان ادلب در شمال غربی سوریه گزارش شده که یگان‌های محافظ فرودگاه نظامی «ابو الظهور» در ریف ادلب در یک عملیات کیفی مقر افراد مسلح در روستای «ام جرین» در نزدیکی این فرودگاه را هدف قرار دادند که کشته شدن تمام افراد مسلح مستقر در این مقر و انهدام دو تیربار دوشکا و تجیهزات نظامی آنها را درپی داشت.

همچنین نیروهای ارتش سوریه عملیات‌هایی را علیه مقرهای افراد مسلح در روستای «البویطی» در ریف ابوالظهور در جوار فرودگاه نظامی ابوالظهور انجام دادند، همچنین دیگر یگان‌های ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در مناطق معترم، کفرشلایا، معرة النعمان، سرجه، معرشورین و کفرومه هدف قرار داده و منهدم کردند که کشته و زخمی شدن ده‌ها فرد مسلح را به دنبال داشت.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول