اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد

کاهش 26 درصدی تلفات جاده‌ای در قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از کاهش 26 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

کاهش 26 درصدی تلفات جاده‌ای در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد اظهار کرد: با توجه به تدابیر فرماندهی انتظامی استان، اقدامات فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان ناوگان عمومی طی سه ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 26 درصدی تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور شاهد وقوع بیش از 655 فقره تصادف در جاده‌های استان بوده‌ایم، گفت: در این تصادفات بیش از 150 نفر مجروح شده و در خصوص تصادفات منجر به فوت نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 26 درصدی تصادفات بوده‌ایم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل ‌افزود: این روند کاهش بیانگر رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان و برخورد قاطع پلیس با تخلفات حادثه‌ساز است.

جمشیدی‌راد در خصوص اجرای طرح‌های پلیس راه در راستای اعمال قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: طی سه ماه اول سال بیش از 134 هزار راننده متخلف مورد اعمال قانون واقع و طی این مدت 476 دستگاه موتورسیکلت و 426 دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز توقیف شده‌اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و همچنین به دلیل وجود بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران که یکی از استان‌های پر تردد کشور محسوب می‌شود، گفت: پلیس راه استان قم در راستای کاهش تلفات رانندگی با رانندگان متخلفی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند برابر قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول